Zadania wakacyjne cz.2

Hej Kotki, tu znowu ja.
Dzisiaj pojawiła się nowa część zadań, także przejdźmy od razu do nich :

*nie wiem, od którego miejsca zacząć. Zacznę od lewej*

CZĘŚĆ 1
Zadania:
  • Znajdź 5 muszli.
  • Zmień ubrania, by mów wskoczyć do wody.
  • Napisz status zainspirowany surfowaniem.

Ok, więc znajdźmy muszle. Wyglądają tak:

Gdzie znaleźć muszle?

Bardzo łatwo znaleźć. Dwa w Mieście Filmów i trzy w Zakupach. Zaznaczyłam na zielono.

Potem zmieniamy ubranie.
Następnie piszemy byle co w statusie.

Wykonaliśmy zadania, więc pora na nagrodę!

CZĘŚĆ 2
Zadania:

  • Dołącz do Quizu.
  • Wygraj cały Quiz.


Wiadomo chyba co robić?

Nagroda:

CZĘŚĆ 3
Zadania:

  • Idź do sklepu z rzeczami i kup zwierzęcy przedmiot dla beach Boonie.
  • Odwiedź 5 pokoi Twoich przyjaciół i Polub je.
  • Daj love 3 zwierzakom


Więc tak... Nie jestem pewna, czy w pierwszym zadaniu mamy kupić coś ze zwykłego sklepu z rzeczami, czy ze sklepu z rzeczami dla zwierzaków. Spróbujmy to pierwsze.
Ok, więc możemy kupić byle co z normalnego sklepu z rzeczami. Polecam muchę, 37 sc.
Teraz odwiedzamy 5 znajomych i dajemy 'Love It'
Następnie albo idziemy do Parku ze zwierzakami jeśli go posiadamy, albo do jakiejś osoby, która ma ich dużo (ja mam dużo hehe) albo po prostu spotkamy w chatroomach zwierzaki. Klikamy ♥

Nagroda:


CZĘŚĆ 4
Zadania: 

  • Idź do Studia Projektów i Polub 6 projektów.
  • Stwórz i zapisz projekt na Imprezę na Plaży.
  • Daj 5 autografów.


Więc tak. Idziemy do Design Studio i dajemy 'Love It' na 6 projektach.
Następnie robimy projekt i zapisujemy.
Niestety musimy dać 5 autografów. Trzeba długo czekać, więc tak jak ostatnio, zaktualizuję Wam posta z nagrodami.


xoxo,
Lady Lexy

2 komentarze:

  1. Ja mam mały problem z tymi muszlami... Szukam ich w tym miejscu gdzie są ale ich tam nie ma ://

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.