♥Przebieramy znajomych #2 - styl elegancki♥

Zostałam odblokowana! To oznacza, że czas na następną część serii :)
W komentarzu ktoś pisał, że chcę, żeby był to styl elegancki :) Więc dzisiaj taki styl będzie.
Dodam jeszcze ceny tych look'ów.





NUMEREK 13 :



Cena : 1825 sc
Rzeczy vip : Buty i bluzka.

Tutaj było trochę ciężko ze względu na wybór ubrań.
Postawiłam na czarną koszulę, gładki kucyk i białe spodnie, oraz buty.
Dodałabym tutaj jeszcze jakiś naszyjnik i bransoletkę.
Strasznie podoba mi się makijaż, który Iza miała już na sobie, bo styl glamour kojarzy mi się właśnie z takim wyrazistym spojrzeniem :)







                                                             NUMEREK 22:




Cena : 1600 sc
Rzeczy VIP: Nic :)
Diamond: bransoletka - 2 diamonds
Ten look wyszedł mi nawet ładnie :) Myślę, że wygląda glamour. Dzięki dodatkom takim jak naszyjnik i bransoletka uzyskujemy bardziej elegancki efekt.
Zastanawiałam się co do fryzury, ale w końcu postawiłam na takiego "luźnego koka", ponieważ to zdawało mi się
najbardziej pasować.
Brakuje mi tu tylko tych wyrazistych oczu o jakich mówiłam
wyżej, ale wydaje mi się, że są zbędne do tak jasnej stylizacji.


NUMEREK
36

Cena : 2449 sc
Reczy VIP: kolczyki i włosy
Diamonds: buty - 4 diamonds
Pewnie zauważyliście, że wszystkie looki do tej pory są w kolorze czarnym i białym. To dlatego, że takie kolory najbardziej kojarzą mi się z takim stylem,
Tutaj jest tak samo. Założyłam kapelusz, bo jestem nim totalnie zauroczona odkąd go zauważyłam :)
Myślę, że całość wyszła całkiem nieźle.

                                                                               




NUMEREK 49
Cena : 2750 sc
Rzeczy VIP: sukienka
Stylizacja tak samo utrzymana w
 czarno- białych barwach. Myślę, że jest ok. 
Do paska od sukienki są dopasowane buty 
co podkreśla całość.
Dodałabym tutaj jakiś makijaż (może bardziej wyraziste oczy)

  NUMEREK 83:    
Cena : 2625 sc
Rzeczy VIP: buty
No więc to już ostatnia stylizacja, nie za bardzo wiem już co pisać. Nadal utrzymana w tych samych barwach.
Tak jak poprzednio ułożę te looki w kolejności od najładniejszej (według mnie).

1.Stylizacja 3 - numerek 36
2. Stylizacja 2- numerek 22
3. Stylizacja 4 - numerek 49
4. Stylizacja 1 - numerek 13
5. Stylizacja 5 - numerek 83.

Piszcie jak według was powinno być ułożone, co byście zmienili i ogólnie swoje opinie dotyczące tego postu w komentarzach! :)


Naprawdę komentarze bardzo mnie motywują, nawet te negatywne (bo wiem, że trzeba coś zmienić).
Mam nadzieję, że się podoba, a i piszcie jaki następny styl!

Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Look trzeci wyszedł moim zdaniem najbardziej elegancko, chyba większość osób się zgodzi. I to wszystko przez ten kapelusz :3
    .Móns.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.