Loga #4 + Top Filmy #2

Cześć! Dzisiaj znowu dostałam ''zamówienie'' na logo. Łohohoh, nawet nie wiecie jak się cieszę. Więc zacznijmy od loga, bo mi się strasznie podoba.
Dostałam ostatnio '' radę'' żeby dawać lepsze czcionki bo psują cały efekt. Myślę że teraz są fajne. Więc tak sobie pomyślałam żeby ten cały styl '' gotycki'' upiększyć ładną, różową torebeczką. Jak tło dałam mur. Dodałam parę '' ulepszeń'' i.. tada! Cytat bardzo mi się podoba, i myślę że pasuje do całego tego stylu. O czcionkach to samo. '' Wampirzyca Alice'' jest napisane taką jakby  krwią, nie wiem jak to inaczej nazwać. Ogólnie 10/10 :D
Nadal przyjmuję zamówienia na loga, pamiętajcie!
Teraz przejdźmy do serii '' Top Filmy''. Myślę, że Wam się spodobała. I pomyślałam że dam też nowe zasady. Jeden film, będzie walczył z drugim, oczywiście filmy będą z TOP. Na koniec będę wybierać który jest lepszy, więc zacznijmy.

Pierwszy film jaki chcę ocenić to '' Kobieta bez twarzy''.
Obejrzałam wszystkie odcinki ( czyli dwa) i nie mogę się doczekać następnych. Historia zaczyna się w pokoju jednej z nastolatek, ponieważ ma ona urodziny. Niestety dziewczyny bardzo się nudzą i postanawiają znaleźć '' kobietę bez twarzy'' w lesie. Oczywiście pytają się mamy nastolatki czy mogą. Oczywiście się zgodziła, i poszły. W lesie spotkały pewną kobietę, która miała całą zakrwawioną twarz, nie wyglądała najpiękniej. Kobieta zaprosiła je do siebie i zaczęła opowiadać o '' kobiecie bez twarzy''. Jedna z dziewczyn zapytała się czy ta kobieta z kimś mieszka. Ona odpowiedziała że mieszka z kobietą bez twarzy, która chce się z nimi pobawić w chowanego, dziewczyny próbują uciec (..)
Bardzo polecam film. Lubię takie klimaty.

Drugim filmem jest '' Ślady krwi'' również obejrzałam wszystkie odcinki. Opowiadają o tym że samotna kobieta mieszka w domu, była oglądać burze a kiedy wróciła na jej lustrze była krew. Poszła na policje, ale policja w niczym nie pomogła. Na drugi dzień również poszła, kiedy policjantka po 6 godzinach krzyknęła, kobieta szybko pobiegła do '' tajemniczego pomieszczenia'' które znalazła policjantka pod ziemią. Był tam pół duch, pół człowiek. Zabijał wszystkich ludzi, którzy byli w tym domu. Zabił policjantke, a kobieta próbowała uciec.. Niestety (..)
Więc wygrywa film...     Kobieta bez twarzy!
Dlaczego? Ponieważ autorka dodała dopiero dwa odcinki a już mi się spodobało, a w Śladach krwi, trwa to tylko 3 odcinki i koniec. Też trochę mniej mnie zaciekawiło, i zasmuciło że ten duch pozabijał wszystkich.

No cóż, to na tyle. Troszkę się napisałam, ale miejmy nadzieję że Wam się podoba. 

4 komentarze:

  1. Śliczne logo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Źle wykorzystujesz przestrzeń, którą masz. Zostało dużo miejsca w zazwyczaj najistotniejszym punkcie - w środku. Napisy są na dole i na górze a w środku tak centralnie ''czarna dziura''. Oprócz rady z czcionkami ktoś jeszcze pisał ci o tym co ja - o źle zagospodarowanej przestrzeni. Tak serio, czy nie lepiej byłoby dać cytat bardziej na środek, aby to on rzucał się bardziej w oczy, żeby był jednym z centralnych punktów loga? Sorry, ale cytat wygląda jakby nie był od początku w planach - miało go tam nie być, ale ktoś sobie go zażyczył na ostatnią chwilę i musiałaś go dodać.
    Ogólnie logo średnio mi się podoba, aczkolwiek to już kwestia gustu. Efekty ''wizualne'' fajnie ci wyszły. Zmieniłabym kolor czcionki i jej rozmiar, bo wiesz nazwa MS wydaje się większa od cytatu. Dobra, już dość tego co ja bym zrobiła, zmieniła... Umówmy się, że skończę już pieprzyć o sobie. Tak w ogóle to nie ma tu nic gotyckiego, owszem jest rock, trochę stylu miejskiego, ale gotyckiego to tu nie ma.
    Dobra, bo zauważyłam, że negatywne opinie przysłaniają pozytywne (pewnie zaraz będzie, że to hejt), tak więc wymienię jeszcze na koniec to co mi się podoba:
    - tło (mur, który pasuje do stylizacji MS),
    - stylizacja MS (która pasuje do tła xd),
    - efekty specjalne,
    - cytat też fajny, pasuje do wampira (xd).
    Ogólnie oceniam logo na 6/10. Bardzo pozytywnie. Tak jak pisałam, kwestia gustu też ma tutaj znaczenie. Dobra, kończę te komentarz, który zaczyna przypominać recenzję. OOO! A oto moja pierwsza recenzja loga!xd Jezu, już mi odwala... Tak więc żegnam. No i oczywiście pozdrawiam.

    ~Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję za niektóre '' rady'' xd Właśnie zawsze staram się dać jakiś cytat. Jak chodzi o tą moją '' pustkę'', to spróbuję to poprawić. Nie mogłam już tutaj nic dodać, bo kiedy napisałam już połowę mojego posta, dopiero później zobaczyłam komentarz pod wcześniejszym postem. Na pewno następne logo postaram się zrobić bez tej pustki :')

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.