Look - Modern Retro NIE VIP

Cześć!
Tu Xczarna89. Przepraszam za brak postów, zwyczajny brak weny :/.
Ogólnie jestem chora ;_; Ale będzie więcej postów ;p.
Dzisiaj będą dwa looki.
Oto pierwszy, nazywa się "Modern Retro", czyli ''Nowoczesne Retro" o,o.
Nie wierze, mam gówno to coś na łbie o,o.
Jakoś mi pasowało tu, jak dopasować to nawet ładny ten kok ;p.
Bluzka od razu mi się spodobała. Trudno było do niej coś dopasować :/. Spodnie nawet pasują, ale buty już tak sobie ;p. Z dodatkami miałam problem, prawie nic nie pasowało. W końcu znalazłam ten 'wianek'.
RZECZY:
Buty - Ładne, zwykłe obcasy. Cena w normie.



Spodnie - Zwykłe legginsy, uniwersalne. Nie są drogie.


Bluzka - JLDJBDSB *O* Marzyłam o takiej bluzce na MSP *-*. Nawet tania.

'Wianek' - Lubię go, chyba kiedyś go użyłam. Nie pamiętam.


Fryzura - Na msp może być, jak mówiłam już gdy się ją dopasuje. W realu dostaję dreszczy jak to widzę ;-;. Cena zwykła, jak na włosy.

KOLORY:

Nie używałam nigdy tego połączenia, i wyszło całkiem ładnie.
To tyle w poście. Paaa ;*



1 komentarz:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.