Look - Give Your Heart A Break VIP

SIEMKA TÓ ZÓZA GŁÓPIA BO JA KOCHAM LEKSI A ONA JEST BOGIEM JOOŁ
Okej, zostawię dopisek Lexy.
Pozdro.
A teraz normalny post, dzisiaj zaprezentuję wam look. Mam trochę inny sposób pokazywania kolorów i rzeczy w looku. Look nazywa się "Give Your Heart A Break", słuchałam akurat tej piosenki i postanowiłam nazwać tak look, bo mi się spodobało XD.
Oto look:
Według mnie look jest całkiem ładny. Kolory są wgl. askhdjkasdsjdansj <3.
Look jest doysć tani, 1925 sc za 5 rzeczy.
Skład i kolory:
Rajstopy dajemy ciemniejsze, bo tak jakoś lepiej pasują, ale tylko na jasnej skórze. Ci którzy mają ciemną mogą dać normalnie, jak reszta looka.
Bluzka to ta z uśmiechem, jest po prostu tańsza niż ta bez nadruku (co jest dziwne trochę o.o). Włosy można zamienić na te nie VIP, a spodnie na jakieś rajstopy ;).
Ja muszę kończyć, więc przepraszam za tak krótki post :/
Do napisania ;*
~Xczarna89
Dzisiaj może zrobię logo, jak wejdę wieczorem xP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.