Style MSP #1 - Anime i Emo

Hej!
Tu Xczarna89 i przychodzę do was z nową serią :D.
Najpierw chcę was przeprosić za brak postów, lecz nie miałam "weny", a potem 2 dni miałam internetu. :c
  W niej będę opisywać style na MSP. Nie trzeba nic więcej tłumaczyć, bo nie ma w tym żadnej filozofii XD. Będą też 2 przykłady, bo zwykle są 2 "odnogi" w 1 stylu :D.
Dzisiaj opiszę styl Anime i Emo.
STYL ANIME:
Charakteryzuje się kolorowymi włosami, słodkimi, wyzywającymi ubraniami. Jest on dosyć znany na msp. Zazwyczaj spotykany u 17-40 poziomów. Zwykle są to osoby lubiące anime lub po prostu przypadkowo uzyskany ten styl w looku. Kolory są słodkie lub bardziej... nie wiem jak to określić... ostre? ahhahah nie wiem no xD. Osobiście dosyć lubię ten styl.
CO SIĘ PRZYDA DO STWORZENIA TAKIEGO LOOKA?
-kolorowe, długie włosy
-słodkie ale też wyzywające ubrania
-dużo słodkich dodatków
PRZYKŁAD:
Nie ma tu kolorowych włosów lecz są słodkie dodatki (kocie uszka =^.^=), krótka tunika i nie ma spodenek. Styl anime uzyskałam przypadkowo. Kolory są raczej słodkie ;>. Jest to w ogóle jeden z moich ulubionych looków.
PRZYKŁAD 2:

Wiem, oczojeb xd. Nie zwracajcie uwagi na inne usta, zmieniłam chwilowo, i w tym czasie zrobiłam look xD.
  Tutaj w looku są kolorowe włosy, tunika odsłaniająca ramię, podarte podkolanówki które tutaj wyglądają trochę... pociągająco? XD Znowu kłania mi się brak odpowiedniego przymiotnika ;=; Look jest raczej wyzywający niż słodki, jak poprzednio. Kolory są krzyczące "PATRZ NA MNIE! NIE, NIE NA NIĄ! NA MNIE! NA MNIE!"

Dokładnie XD.
STYL EMO:
Jest on wynikiem smutku, lub po prostu bycia emo, ale niestety często też używany przez "$łit ru$z0ffe p0q3monki" ;_;. Czasami po prostu, od tak look jest w tym stylu. Kolory to głównie czarny, lecz też inne ciemne kolory w połączeniu z szarym lub czarnym. Styl ten mi nie przeszkadza, ale nie ubieram się tak. Mam kilka looków w tym stylu, ale to tylko tak okresowo zmieniam styl XD.
CO SIĘ PRZYDA DO STWORZENIA TAKIEGO LOOKA?
-czarne okulary "Spiral Glasses" (chyba tak się to pisze ;>)
-makijaż "Zombie Cutie"
-dużo tatuaży
-lekko ''podarte'' ubrania
PRZYKŁAD:

Tutaj króluje czarny. Nie ma typowego makijażu 'Zombie Cutie'. Zapomniałam widocznie, heh. Nie chciało mi się nowego looka robić, więc wzięłam stary, jest niewielka różnica w kolorze skóry. Trochę niedopasowane są tu buty i kolor daszka czapki (jest taki żółtawy), ale nie o tym. Bluzka jest podarta, bez błysków ani innych słit ozdób. Idealna do looka w tym stylu. Włosy również są według mnie świetne do tego stylu. Jest to raczej "klasyczny" look w stylu emo.
PRZYKŁAD 2:

Tutaj jest już więcej tatuaży i innych dodatków w tym stylu. Tutaj jest głównie ta różnica, że ubrania nie są czarne, lecz szaro-szmaragdowe. Kolory są ciemne, ale nie czarne. Wg. mnie lepiej wygląda styl emo z ciemnymi kolorami niż wszystko na czarno :p.
To tyle w poście c:
Paa ;D.

PS. Napiszcie w komentarzu czy nowe logo i seria wam się podoba c: Można dodawać anonimowe komentarze (wybrać trzeba w tej liście), nie trzeba mieć konta google do tego ;D.

7 komentarzy:

  1. Logo super. Tylko czczcionka nie przypadła mi do gustu. Kontynuuj(nwm czy dobrze ;P) serię
    Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria , rób kolejne części :* . ~mbt1

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ogólnie, to wiem że emo to nie styl, lecz większość osób na msp tak uważa, więc nazwałam to stylem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17/3/15 15:30

    Fajny post ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18/9/15 14:12

    Nie ma takiego stylu jak anime. Anime to animacja mangi, japońska bajka chyba chodziło ci o styl kawaii.
    -Cutelemoniada
    PS To ma być styl emo? Radzę ci wpisać w wyszukiwarkę co to jest ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty >< Sam/Sama się nie znasz ! Mi siem tam podoba 4 look i coś mi zrobisz? ><

      Usuń
  6. Klauduśka (Konto Google)24/12/15 16:05

    Nie komentuj jej. Nie podoba Ci się? Omijaj posta ._. . Daj jej święty spokój. Styl Emo przedstawiła w dobry sposób. ;-;

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.