MSP TAG

Heja! Tutaj Lady Lexy
Wpadam do Was dzisiaj z tagiem o nazwie 'MSP'. Nie wiedziałam zupełnie, jaki inny tag zrobić, więc po prostu wpisałam w Google i wzięłam pierwsze lepsze. I o to jest. Od razu wspomnę, że pytania biorę z bloga Mondye ;) No i nie byłam też nominowana. (chlip chlip, nikt mnie nie lubi.(albo po prostu nic nie zauważyłam, bo nie czytam blogów, ale cichutko, to raczej ta pierwsza opcja XD))
Nie przedłużając - zaczynamy!

1. Jak nazywa się twoje konto?
Lady Lexy

2. W którym roku stworzyłaś konto?
Moje pierwsze konto powstało w lipcu 2011, a aktualne mam od grudnia 2013.

3. Ile dotychczas posiadałaś kont?
Używałam tylko trzech tak dłużej, ale miałam kiedyś sporo masówek. Było ich dużo i nazw nie pamiętam. 

4. Miałaś kiedyś VIP? Jeżeli tak, to podaj rodzaje. 
Ostatnio liczyłam na tym koncie ile wydałam na VIPy i wyszło coś koło czterystu pięćdziesięciu złotych. Sporo trochę (ehh). Miałam wszystkie (zwykły, elite, star itp.) oprócz tych na trzy miesiące i rok. 

5. Skąd dowiedziałaś się o MSP?
Kiedyś cały swój czas spędzałam na stronie zapytaj.onet.pl i tam znalazłam pytanie dotyczące MovieStarPlanet. Nie pamiętam już, czego ono dotyczyło, ale z ciekawości sprawdziłam grę i od tamtej pory gram.

6. Co najbardziej lubisz robić na MSP?
W sumie to trudne pytanie. Kiedyś odpowiedziałabym, że kocham przesiadywać na forum, aczkolwiek teraz, widząc te wszystkie milusie (że aż wcale) osoby, istne rakowisko i nic ciekawego poza tym, rzadko kiedy tam zaglądam. Najczęściej chodzę po sklepach, pomagam komuś w levelu i po prostu no... Coś tam robię. Ale zdecydowanie uwielbiam tworzyć looki - od zawsze, to chyba się nie zmieni!

7. Używasz czatów grupowych?
Nie, ponieważ nie mam z kim. Często zostaję dodawana do tych czatów, ale kompletnie nie znam osób stamtąd i zazwyczaj rozmowa to 'hej', 'hej', 'co tam', 'nic', 'aha'. I na tym koniec. Albo jeszcze ktoś zaprasza mnie tylko po to, aby napisać grupowo, czy ktoś da mu listę czy tam pozdro. Gdybym miała z kim, to może i bym używała.  

8. Masz swój klub?
Chyba usunęłam niedawno, ale szczerze to nie pamiętam. W każdym razie nie używam.

9. Czy kiedykolwiek dostałaś bana? 
Chyba nie ma osoby, która gra trochę dłużej i nigdy nie dostała ostrzeżenia czy blokady. Tak, ja dostałam. Jednak nigdy nie miałam na dłużej, niż tydzień chyba. Jeśli dostawałam już, to zawsze w wyniku nieporozumienia lub bez powodu - wtedy pisałam od moderatorów i mnie odblokowywali, więc chyba najdłuższy ban jaki miałam, to dwa dni.

10. Jaka jest liczba twoich zwierzątek?
Chyba jedenaście? A nie, jednak dwanaście. Tak, sprawdziłam, huehue. 

11. Dodajesz zdjęcia na MSP?
Zdarza się, ale raczej rzadko kiedy.

12. Czy w trakcie gry masz włączony głos?
Nie, ale miło wspominam te stare, dobre czasy, gdy przychodził dźwięk dawanego autografu lub zbieranych starcoinsów. Achhh. Niestety teraz zbyt zacina to grę, dlatego mam wyłączony. 

13. Który level posiadasz?
Aktualnie trzydziesty, ale mało zostało do trzydziestego pierwszego - mniej niż czterysta tysięcy fame.

14. Grasz w 'Arkada'? 
Szczerze powiedziawszy, to nie pamiętam kiedy ostatni raz w to wchodziłam.

15. Dodajesz wpisy na forum?
Teraz już nie tak bardzo, ale jeszcze jakieś dwa czy trzy miesiące temu dawałam tematy z reklamami moich seków. Zdarzało się też, że pisałam coś 'normalniejszego', ale teraz najzwyczajniej w świecie nie chce mi się wykłócać na forum z kimś, kto uważa się za nie wiadomo kogo i zwykle kłóci się o najmniejszą głupotę.  

16. Ilu masz znajomych?
Aktualnie 766, ale dostaję masę zaproszeń, dlatego ta liczba się zwiększa.

17. Wysłałaś kiedyś Specjalne Pozdrowienie?
Tak, dokładnie dwadzieścia cztery razy. Jak na razie. Ogółem niezbyt lubię wydawać piętnaście diamentów na to, ponieważ tyle samo sc i fame mogę zarobić w jakieś pół godziny przy dobrych obrotach.

18. Co robisz w związku z tą grą - nagrywasz filmiki o tematyce MSP, piszesz na blogu, czy po prostu spokojnie sobie grasz?
Hmmm... Trudne pytanie. Ale ach, no tak! Piszę na blogu, nic niezwykłego. No i chcę nagrywać na YT. Nawet mam nagrane dwa materiały. Jeden jest już gotowy i w ogóle, już go wstawiłam nawet na YT, ale coś dźwięk mi się nie zsynchronizował i usunęłam. A drugi materiał, booster, nie działa mi. Nice. 

19. Czy używasz Design Studio?
Niezbyt często, ale raz na miesiąc się zdarza.

20. Bierzesz udział w konkursach tematycznych?
Nie, zawsze zapominam się zgłosić. 


I to tyle. 
Macie jakieś pytania do Q&A, czy nie chcecie? Jeśli ktoś chce, abym go nominowała - niech napisze (albo po prostu wykona ten TAG i wyśle mi swojego posta). W ogóle jak Wam minął dzień? 
xx, 
Lady Lexy

1 komentarz:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.