Heja heja

He-he-he-he-heja!! Tutaj Lady Lexy, jak możecie się domyślać. 
No nie wierzę, co ja tutaj robię... Ach, no jak to co, syn (córka) marnotrawmy powrócił. Taa, dobrze przeczytaliście, chociaż w sumie tak teraz myślę, czy ktoś o tym blogu jeszcze pamięta, hahaha. Nawet jeśli nie, to trudno. Hmpf, pewnie sobie nie wyobrażacie tego, jak bardzo tęskniłam za tym wszystkim. Często przyłapywałam się na myśli, że w sumie to... Brakuje mi tego wszystkiego. No i masz ci los, wracam. 

Nie będę biadolić o tym, dlaczego bloga porzuciłam i tak jakby usunęłam (po prostu dałam go w ustawieniach na niewidocznego, dlatego nie mogliście znaleźć go w wyszukiwarce, ale nieważne). Wszystko było wyjaśnione w usuniętej już notce, w której napisałam o odejściu. Najważniejsze, że wracam.
Okej, także teraz zajmiemy się organizacją bloga. Ach, jakże ja lubię to robić!
  • NIE szukam redaktorek. Nigdy mi się nie udawało znaleźć dobrej duszyczki, która starałaby się w 101%, a do tego była sumienna i zostałaby na dłużej, niż miesiąc. (Pomijając Zuzę, Zuza to moja lov). Nie wiem czemu, ale w sumie dla mnie okej - dzięki temu mam większą motywację do pisania, bo wiem, że jeśli ja nie napiszę posta, nie zrobi tego nikt. Czy jakoś tak.
  • Nie wiem, co ile będzie notka. Bardzo bym chciała, aby pojawiała się jedna na dzień i może mi się to udać, jeśli nic nie pokrzyżuje mi moich planów. No, ale nie obiecuję. Od razu też wspomnę, że posty w dni robocze będą się pojawiać w godzinach wieczornych, przewiduję jakoś 18-19, ale może też być wcześniej, jak i później. Albo wcale, ale cii. A w weekendy raczej wcześniej, może nawet już o 9 wskoczy notka na bloga. 
  • Designy będą zmieniane tak jak dawniej, czyli dość często. Już teraz możecie widzieć nowy wygląd strony. Przemilczmy to, że w rzeczywistości pogoda jest tak okropna, że aż szkoda gadać. Po prostu... Ech.
  • Przy okazji przypomnę, że można się zgłaszać po grafiki. Jest do tego przeznaczona strona w menu z boku bloga, także jak ktoś coś - zapraszam. 

To chyba na tyle z organizacji, bo już wszystko raczej wypisałam, zresztą nie wiem. Hmpf.  
Zapraszam na portale społecznościowe bloga, na pasku bocznym macie przyciski, które Was zaprowadzą na daną stronę :)
Więc co? Więc wracam, witam Was z powrotem! 

8 komentarzy:

  1. Anonimowy29/4/17 15:01

    Ojejku, zawsze marzyłam aby zostać redaktorem na jakimś blogu, a przede wszystkim na tym! ♥
    Szkoda że nie szukasz redaktorów, chociaż jeśli chodzi o pisanie postów na blogu to... dobra, nie będę pisać, bo jeszcze przeklnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej
    ta radosc kiedy ogladasz zeba na yt
    wchodzisz na msp
    a tu ci sie pokazuje swoj status
    wchodzisz na kreatywne
    i
    okur

    OdpowiedzUsuń
  3. oo fajnie ze ten blog ozyl cx

    OdpowiedzUsuń
  4. Co. Weszlam tu przypadkowo. 😄 Ok, powodzenia. 😘

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.