Czy to prawda, że MSP zostanie usunięte 9 maja?

Heja! Tutaj Lady Lexy
Ja wiem, że długo mnie nie było, ale każdy gdzieś się potyka i no tak wyszło. Przepraszam. Ale już wracam! Raczej nie potrzebna jest Wam informacja, dlaczego nie pisałam, dlatego przemilczę tę kwestię i przejdę od razu do głównego tematu tego posta. Zapraszam do czytania!

Na pewno większość z Was przynajmniej raz już słyszało gdzieś datę taką jak dziewiąty maja. Niejednokrotnie temat był wałkowany na Forum i w statusach. Jestem też pewna, że niejedna osoba opisała ten 'problem' na swoim blogu. Postanowiłam jednak mimo wszystko, że wytłumaczę o co w tym wszystkim chodzi.
Jedna grupa osób myśli, że dziewiątego maja tego roku nasze polskie MovieStarPlanet zostanie usunięte. Przez co? Przez atak hackerów, którzy po prostu usuną serwer. Nic niezwykłego, powiedziałabym wręcz.
Drudzy myślą, że hackerzy zrobią atak na serwer i pozmieniają dużo rzeczy. Między innymi przywrócą stare ubrania, straszne animacje i tym podobne. Podobno nie będzie można wtedy czasem się zalogować. Ogółem ma być po prostu całkowicie inaczej. Porównałabym to do 'scary MSP'.
Jest też grupa osób, która myśli, że dostaniemy wtedy wirusa.
Jeszcze inni myślą, że od tego dnia będziemy mieli nową grafikę. Gdzieś przeczytałam na Forum, że wygląd zmienia się co cztery lata, a w tym roku mijają właśnie cztery lata. Jak dla mnie to jest najbardziej prawdopodobna opcja, ponieważ już kilka razy zdawało mi się, że niektóre ubrania mają troszkę inną grafikę. Są tak jakby matowe, bardziej... Nie wiem jak to opisać, ale może wiecie o co chodzi. Mam na myśli na przykład Pixi Star. Pewnie zauważyliście, że jej włosy są inne niż te, które możemy kupić. A może tylko mi się wydaje? Napiszcie w komentarzach. Jeszcze tak dodam, że dziewiąty maja wypada we wtorek - motywy pojawiają się natomiast w czwartki, a podejrzewam, że gdyby już miała pojawić się nowsza grafika, to dodana by była właśnie w któryś czwartek.
A inni inni mówią, że dziewiąty maja to będzie zwykły dzień.
Do której grupy wy należycie? Co o tym sądzicie? 
Napisałam do moderatorów z pytaniem, czy te plotki to prawda. Zobaczcie, co pani Joanna (jedna z moderatorek) odpisała mi na następny dzień: 
Jak widzicie - to wszystko to jedynie plotki. Dodała także, aby zgłaszać użytkowników, którzy dalej rozprowadzają te bzdury. Powiem szczerze, że już kilka osób zgłosiłam i dostałam informacje na poczcie, że dostali oni ostrzeżenie lub blokadę. Myślę, że to dobrze - może ta bajka z dziewiątym maja ucichnie.
Oczywiście nie mówię, że to na sto procent się nie spełni. Może na prawdę będzie nowa grafika, ale nawet jeśli - co z tego? Każda gra idzie do przodu, ulepsza się ją, aby było coraz lepiej. Dlatego nie rozumiem, dlaczego niektórzy robią o to taką aferę.
A Wy zgłaszacie osoby, które rozpowiadają na prawo i lewo te ploty? 
Na teraz to tyle. Jeśli macie jakieś informacje, to piszcie do mnie gdziekolwiek! Chętnie napisze posta o czymś, o czym nie wiem (czy coś w tym stylu).
PS. Przypominam, że możecie się jeszcze zgłaszać, abym zrobiła Wam jakąś grafikę. Informacje macie w poprzedniej notce, ale tutaj także możecie pisać. Następna notka będzie właśnie z obrazkami i innymi takimi.
xoxo,
Lady Lexy

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post. Nie wiem co myśleć o tym 9 maja, moim zdaniem to tylko plotka, tak samo było z tym niby virusem 24 czerwca 2k16. Ja nie zgłaszam osób które rozpowszechniają tę plotkę, ale myślę, że zacznę to robić.
    Pozdrawiam 🙌
    A przy okazji










    1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ogolnie chujowe, bo dostalam bana na 3 dni jak jakiś rak się zapytał, czy bedzie to odpisalam "no bendzie" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD zalosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś napisać do modów, bo to rzeczywiście żaden powód do bana XDD

      Usuń
  3. Hehe, to będzie zwykły dzień. Ewentualnie zmiana wyglądu.
    Btw, na poczcie pokazało mi się kiedyś, że dostałaś blokadę, mimo że nigdy Ciebie nie zgłaszałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku tego miesiąca dostałam ostrzeżenie bez powodu XD A bana już nie miałam kilka dobrych miesięcy, jak nie dłużej B) Kompletnie nie wiem, czemu tak Ci pokazało XDD

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.