(mod)KONKURSmiesiaca - oszustwo czy nie?

Heja! Tutaj Lady Lexy
Wchodząc dzisiaj na MovieStarPlanet, jak zawsze zajrzałam do wiadomości. Poczytałam, oddałam grafy, odpisałam i w ogóle wiecie, norma. Natomiast rzuciła mi się w oczy jedna wiadomość, która na początku pozytywnie mnie zaskoczyła, a później stopniowo... zasmuciła. I nie mam tu na myśli tego, że te pierwsze słowa, które zaraz przeczytacie, nie są szczere, tylko to, że niektórzy na prawdę mogą dać się na takie coś nabrać. Zobaczcie sami:
Jeszcze jedna rzecz, która tym razem mnie rozbawiła to zdanie 'Zostałaś wylosowana na najmilszą MovieStarPlanet na polskim MovieStarPlanet!'. Po pierwsze - jak można zostać wylosowanym na najmilszą osobę? Rozumiem, że można wygrać, ale zostać wylosowanym? Proszę Was. Po drugie - MovieStarPlanet, to nasza gra ogółem. Lalka nazywa się MovieStar, w liczbie mnogiej MovieStars, dlatego napisanie, że zostałam wylosowana (hehe) na najmilszą MovieStarPlanet, jest błędne. 
Osoba starająca się mnie wrobić, powinna chociaż trochę o tym wiedzieć. 
Dodatkowo śmieszy mnie fakt, że ta osoba nie pomyślała, że nie jestem taka głupia, aby dać się nabrać. W końcu mam ten swój trzydziesty (hej, tak w ogóle to zostało mi jakoś czterysta tysięcy do trzydziestego pierwszego, także help me) level, a do tego prowadzę bloga, który - no nie oszukujmy się - coś osiągnął i istnieje on razem ze mną już dłuższy czas, dlatego tym bardziej ten człowiek zasiadający po drugiej stronie monitora powinien pomyśleć, że nie jestem idiotką. 
Na prawdę nie wiem, co ta osoba chciała otrzymać tą wiadomością do mnie. Może ktoś sobie robi tak zwaną bekę? Nie znam odpowiedzi na to pytanie niestety. 
Zobaczmy jeszcze jej profil.
Jak widać na załączonych obrazkach, ma trzeci level, a konto założyła w tym miesiącu. Nie stworzyła żadnego filmu, looka, ArtBooka ani nie dodała zdjęcia. Jej jedyny status to 'kupuje vip znajomym!'. Po tym wszystkim stwierdzam, że albo chciała po prostu wyciągnąć ode mnie hasło, albo robi sobie żarty. 

Jeśli do kogoś z Was także ta osoba pisała - możecie wysłać mi screeny. Może pisała do Was to samo, co do mnie? Byłoby śmiesznie w sumie. 
Pamiętajcie, aby nigdy nie podawać swojego hasła! Nie ufajcie komuś, jeśli pisze, że kupi Wam vipa - gdyby chciał to zrobić, to mógłby wysłać kartę podarunkową. Także nie dajcie się wykorzystać! 
Przypominam, że pod spodem macie jeszcze jedną notkę z dzisiaj, wiec jeśli nie widzieliście - zapraszam. A teraz zmykam do nauki, mam jej całkiem sporo. (pomocy)
Miłego tygodnia!
xoxo,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.