Graphics Shop #1

Heja! Tutaj Lady Lexy
Dzisiaj otwieram nową serię, jaką jest Graphics Shop. Nic niezwykłego, po prostu będę robić dla Was loga, tapety, powitania, pożegnania... Rozumiecie. Wystarczy się zgłosić w komentarzu pod najnowszym postem z tej serii lub napisać do mnie gdziekolwiek (MSP, email itp.).  

Tak powinno wyglądać mniej więcej zgłoszenie:

Nick na MSP:
Co to ma być za grafika?: logo na koniec posta, przywitanie (jakie? bez MS/z MS, małe/duże, kwadrat/prostokąt/koło itp.), pożegnanie (jakie? bez MS/z MS, małe/duże itp.), tapeta (na co? komputer/tablet/telefon?)(jaka? związana z MSP? Związana z MSP, ale bez MS?), przerywnik (ma być związany z MSP czy nie? itp.) itp. Możecie sami wymyślić coś, co Wam się przyda.
Kolorystyka: jaka? ciemna/jasna/po środku/obojętnie/możesz podać kolor.
Tekst: chcesz cytat? tak/nie. jaki? o czym? w jakim języku? może kogoś szczególnego?
Dodatki: chcesz coś szczególnego, typu krówka, osiołek, masło, kijek? Napisz.
Twój nick: podać nick z MSP czy nie? Może Twoje imię, imię kogoś z rodziny/przyjaciół. Wybierz po prostu, czy chcesz, aby było podpisane, dla kogo to jest.
E-mail: wysłać grafikę na Twój email? Jeśli tak, to podaj. 
Dodatkowe: tutaj piszesz wszystko, co chcesz mniej więcej. Nie musisz tego uzupełniać.

EDIT. Dodałam stronę w menu (w pasku bocznym) o nazwie Graphics Shop, tam się zgłaszajcie. Jeszcze teraz będę przyjmować zgłoszenia tu, ale proszę już trzymać się tamtejszej strony :) 

Proszę, abyście trzymali się tego formularzu, bo ciężko byłoby na przykład zrobić logo na bloga dla kogoś, jeśli nie mam podanego nicku. Sprawdzajcie też, czy nie pomyliliście się gdzieś, przykładowo w nicku. I pamiętajcie, że nie zawsze mam czas. Zastanówcie się także, czy na pewno chcecie to, co zamawiacie. Nie chcę marnować czasu na grafikę, której nie będziecie używać.
Wszystko jest darmowe, ale nie obrażę się, jeśli pomożecie mi w levelu na MovieStarPlanet. 
Notka z tej serii będzie się pojawiać tak często, jak będzie trzeba. Potrzebuję co najmniej pięciu prac do pisania, aby nie było pusto. 


AAmethystowa
AAmethystowa zamawiała logo już wcześniej i cały czas nie było okazji, aby wstawić grafikę dla niej na bloga. Na szczęście w końcu się udało.
Kolorystyka jest yyyyy no pastelowa chyba, w sumie nie wiem. Wiecie, piękne niebo i te sprawy. Te kolory chyba są dziewczęce, racja? Nie wiem, ehh. Jestem kiepska w byciu dziewczyną tak trochę, dlatego nie oceniajcie. Ale chyba ładnie się wszystko dopasowało. Wzięłam najnowszy look AAmethystowej (trochę sponsorowany przeze mnie hyhyhy). Cały czas nie jestem przekonana do tej czcionki z cytatu, ale raczej jest okej. Cytat mówi o tym, że ludzie są samotni, ponieważ budują wokół siebie mury, zamiast mostów. Wiecie, chodzi o to, że ktoś zamyka się w sobie, zamiast otwierać na nowe możliwości, nowych ludzi. Spodobał mi się ten cytat, jest mega prawdziwy.
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale pod napisami mamy ledwo widoczną MovieStar. Taka ninja z niej huehue. Jeśli chcesz, mogę coś poprawić! Albo w ogóle zrobić nowe logo, wystarczy być szczerym i napisać, że coś się nie podoba.
*długi czas później, chyba nawet ponad tydzień*
Zrobiłam drugą wersję loga! Jest ciemniejsza i w ogóle, także łap jeszcze jedną. Dodałam kilka elementów.
Ale zgłosiłaś się jeszcze jeden raz, dlatego... Zrobiłam jeszcze jedno logo! Huehue, będziesz mogła sobie wybrać któreś i może akurat Ci się spodoba. Zobaczmy te trzecie coś.
Prosiłaś, żeby kolorystyka była ciemna, więc jest czerń. Ciężko było znaleźć ładne, czarne tło, ale róża chyba nie jest taka zła. Znowu zrobiłam przez przypadek MovieStar po prawej stronie, mewwwh. Boże święty, nie dałam swojego podpisu i znowu muszę wchodzić w programy. Dobra, chwila i piszę dalej... Oki, już. podmienione hyehue. Tak więc tutaj mamy już... W sumie to nie wiem, co mamy, ale okej. Próbowałam dobrać kolor tego zakreślenia słowa goals w kolorze Twoich ust, ale no za nic nie mogłam znaleźć. Cytat po polsku brzmi 'Trudności to te straszne rzeczy, które widzisz, kiedy oderwiesz wzrok od celu'. Mam nadzieję, że Ci się podoba, bo mi bardzo! Do tego loga dodałam efekt dymu, który najlepiej widać z lewej strony. Ogółem całokształt wygląda chyba dobrze. Nie wiem dlaczego, ale ta grafika kojarzy mi się z detektywami i tego typu sprawami. Nie pytajcie, ja na prawdę nie jestem normalna. 
Lady Lexy
Nie wiem, dlaczego układ wszystkiego jest taki sam jak ten pierwszy dla osoby wyżej i dopiero teraz to zauważyłam. Nie zrobiłam tego celowo, tak w razie gdyby ktoś pytał.
Te logo jest dla mnie. Ja wiem, odkryłam Amerykę. W każdym razie te jest już w różnych odcieniach szarości i jedyny kolorowy element to moja stojąca awangardowo MovieStar. Tło przedstawia góry. Może wiecie, może nie, ale uwielbiam lasy i ogółem właśnie naturę, dlatego te tło bardzo mi się spodobało. W sumie może to oznaczać też to, że te wszystkie góry są do zdobycia. 
Cytat mówi, że nie da się zadowolić każdego. Jeśli będziemy próbować uszczęśliwić każdą osobę oprócz siebie, to nigdy nie zdobędziemy swojego celu. Zawsze ktoś powie, że robimy coś nie tak i wtedy ta motywacja spadnie, rozumiecie? Moim zdaniem ten cytat jest piękny i niesamowicie prawdziwy. 
Tak ogółem to zmieniłam usta na te nowe i dałam taki bardziej brązowy kolor. Jakoś tak mi się spodobało. Najpierw zmieniłam też oczy na te z mocnymi brwiami, ale to wyglądało tak okropnie, że po sekundzie wróciłam do tych vipowskich oczu. 

Tutaj znowu logo dla mej zacnej (ani trochę) osoby. Poprzednio mieliśmy ciemne kolory, teraz przyszła pora na jasne. Grafikę zrobiłam na Walentynki. Chyba łatwo się domyślić, bo wszędzie jest róż, tu chmurki, tam aniołki, a tam jeszcze serduszka. Wiecie, miłoooość roooośnie wooookóóół naaas. Ten cytat jest taki prawdziwy, że no. I wiem, że przy każdym opisie mówię to samo, ale serio, każdy tekst jest akurat idealny do całokształtu. Ogółem miałam problem z dobraniem czcionki i ta nadal mi nie pasuje w stu procentach, ale już może być. No tak podsumowując to nie są moje klimaty, ale podoba mi się tak na nie wiem ile procent.
*później później*
Zrobiłam te logo, a nawet go nie użyła. Czemu? Hmmmm... Ach, no tak... Bo to ja. Okej.

Idza760
Ta panienka natomiast chciała przywitanie oraz przerywnik. Z góry mówię, że to mój drugi przerywnik i kompletnie nie wiem, jak je ładnie robić, dlatego wybacz. Jeśli macie dla mnie jakieś rady, to koniecznie piszcie!
W sumie to chyba nie jest źle. Dałam cztery elementy, ale strzałka z napisem xoxo jest podwojona, dlatego plus jeden jeszcze. Nie wiem, czy Ci to odpowiada, bo nie podałaś żadnego stylu czy elementów. Mogę zrobić inne, bo to szybka i prosta robota, także jak coś - pisz!

Chciałaś także przywitanie, ale tutaj też nie napisałaś nic konkretnego. Argh. No, ale zrobiłam Ci bez Twojej postaci z MSP.
Nie wiedziałam, jak się witasz, dlatego napisałam zwykłe hej. Oczywiście mogę to zmienić. Te powitanie nie jest w żaden sposób skomplikowane, ale mimo wszystko wygląda ładnie. Przeważa tutaj kolor niebieski w różnych odcieniach, ale mamy też trochę pudrowego różu.

Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że te grafiki spodobają się Wam choć troszkę.
Chcecie jakiś TAG w następnej notce? Czy może Q&A? A może w ogóle chcecie coś innego? 
Piszcie, albo zrobię coś normalnego huehue. nie no, wiecie o co chodzi.
xoxo
Lady Lexy

7 komentarzy:

  1. Jejkebekwhsnwiegekeb <3 Śliczne powitanie i przerywnik. Nie mam powitania, więc hej jest odpplowiednie. :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowowowowow, ale to śliczne! Aż sama sobie zamówię!
    Poproszę przywitanie i przerywnik, uniwersalne, niezwiązane z MSP. Witam się 'Onore', dlatego prosiłabym o taki napis. Jeśli chodzi o dalsze wymogi, to ich nie mam.
    Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje bardzo, staralam sie ;D
      Przyjete!

      Usuń
  3. Ojej.
    Kochana, dziękuję, bardzo, bardzo, bardzo. Przepiękne te loga - aww, aż się nie mogę napatrzeć *^*
    Hihi, rzeczywiście ten look był sponsorowany przez ciebie, za co bardzo Ci dziękuję 😁
    Jeszcze raz dzięki wielkie! 💕🌚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie grafik to dla mnie przyjemnosc, uwielbiam denerwowac sie, gdy nie moge czegos znalezc XD No i dziekuje slicznie, mam nadzieje, ze kilka razy ktoregos uzyjesz :D

      Usuń
  4. Ah, no i mam pytanko. W jakich programach robisz loga, przywitania i przerywniki?

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.