Ważna ankieta!!

Heja! Tutaj Lady Lexy
Mam dla Was ankietę, która jest dla mnie bardzo ważna. Miło by było, gdybyście ją uzupełnili.
Przepraszam też, że przychodzę do Was tylko z tym, ale zależy mi na niej. 
Wypełnijcie ją szczerze, bez owijania w bawełnę, dobrze? Jeśli ktoś zrobi wszystkie pola, włącznie z tymi nieobowiązkowymi, napisze swoje pomysły itd. - dostanie coś z listy życzeń.
To tyle i jeszcze raz bardzo Was proszę o szczerość!
PS.: JEŚLI KTOŚ CHCE LOGO, PRZYWITANIE LUB JAKĄKOLWIEK INNĄ GRAFIKĘ - NIECH NAPISZE W KOMENTARZU! Zgłoszenie powinno zawierać, nick, czy chcesz cytat, jeśli tak to jaki, o czym itp., co to ma być. Po prostu wszystko, co powinnam wiedzieć.

13 komentarzy:

  1. ankietę już uzupełniłam. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, i w sumie to skusze sie na logo. :-D
      nick: AAmethystowa
      podpis: aamethystowa xx
      kolorystyka: czern
      ogolnie to chcialabym, zeby logo bylo utrzymane w klimacie czerni, a cytat byl najlepiej dlugi.
      Z gory dziekuje ^^

      Usuń
  2. Już uzupełniona pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ankieta wypełniona :}

    OdpowiedzUsuń
  4. Ankieta uzupełniona, i zacznę regularnie komentować 🙌
    /Mabbie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ankieta zrobiona! Mogłabyś zrobić mi przywitanie i przerywnik? Najlepiej takie uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy30/4/17 14:06

    Witam!
    Wiem, że mi nie odpiszesz, bo jestem śmieciem, ale gdy próbuję uzupełnić tą ankietę wyskakuje mi komunikat że już ją zrobiłam...



    Jak to? :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa nie pisz, że jesteś śmieciem!
      Ankietę można wypełnić tylko raz, więc jeśli już wcześniej ją zrobiłxś, to dlatego wyskakuje taki komunikat. Podaj mi swój nick, to sprawdzę :)

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc Grafikę bym poprosiła , taką jak skończysz post to ją dodajesz , mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi
    Nick: komandorka30
    kolor: róóż xd
    cytat (jeśli można) : codziennie patrz na świat jakbys widział go po raz pierwszy
    Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.