Co może robić owner/moderator na czacie? (xat.com)

Hej!
Na początku powiem dlaczego nie było postów. Lexy po prostu nie może, będzie pisać dopiero za 2/3 dni :(. Powodu nie podam, bo mi nie kazała ;p. Ja nie pisałam z najprostszego powodu: nie miałam ochoty, a jak brałam się za post musiałam kończyć. Jeżeli post was nie interesuje, proszę zjedźcie na sam dół posta, jest tam dosyć ważna informacja.
Ale przejdźmy do notki.
Dzisiaj notka o xat.com, a dokładniej co może robić owner, główny owner i moderator na czacie.
Pomysł na notkę mam z tego bloga >>Wiem że chcesz, klikaj<<, tylko że ja trochę rozbuduję tą notkę XD.
GŁÓWNY OWNER:
Czarna ramka - Prywatny czat. Tylko ty i ta osoba widzicie ten czat, tylko wy tam piszecie. Jest na dole.
Różowa ramka - Prywatna wiadomość. Widzi to tylko ta osoba, do której to wysyłasz.
Ciemno zielona ramka - Dodanie do znajomych/usunięcie ze znajomych
Jasno zielona ramka - Zignorowanie danej osoby (nie widzisz jego wiadomości)
Żółta ramka - Wyrzucenie kogoś z czatu. Jest to jakby ostrzeżenie. Nie używajcie tego bez powodu! Tylko w razie złamania np. regulaminu bloga, strony czy czegoś tam innego. Za którymś razem blokuje możliwość pisania na np. 30 sekund, minutę.
Fioletowa ramka - Zbanowanie kogoś. Minimalnie 1 godzina, maksymalnie ban na zawsze :d. Oznacza to uniemożliwienie pisania. Tak samo jak wyżej, używajcie w ostateczności.
Ciemnoniebieska ramka - Danie komuś gościa. Można użyć tylko gdy ktoś ma wyższą rangę. 'Ludzik' ma kolor zielony. Ma tylko opcje prywatny czat, prywatna wiadomość dodanie/usunięcie ze znajomych i zignorowanie kogoś.
Niebieska ramka - Danie komuś bywalca. Jest to trochę wyższa ranga, kolor ludzika jest niebieski. Ma takie same opcje jak guest.
Pomarańczowa ramka - Danie komuś moderatora (skrót mod). Jest to prawie najwyższa ranga. Kolor ludzika jest biały (ja mam lekkie problemy z rozpoznawaniem podobnych kolorów, więc nie dziwcie się że wy powiecie że jest np. srebrny/szary)
Czerwona ramka - Danie komuś właściciela/ownera. Jest to najwyższa ranga, lecz ten owner nie może dawać innym ownera, i zniżać rangi/banować innych ownerów.
To tyle z możliwości głównego ownera. Dostaje go ten, który założył czat.
OWNER: 
To samo co główny owner, lecz:
-nie może dawać ownerów
-nie może zniżać rangi innym ownerom, ani ich banować/kickować.
MODERATOR:
Nie będę tłumaczyć i dawać screena, ale powiem co może robić moderator
Może jak każdy:
-dodawać kogoś/usuwać ze znajomych
-rozmawiać na prywatnym czacie z kimś
-wysyłać prywatne wiadomości
-ignorować kogoś
Ale dodatkowo może:
-dawać guesty (zniżać rangę)
-dawać membery
-kickować memberów i guestów
-banować memberów i guestów do 6 godzin
_________________________________________________________________________________
Teraz jeszcze jedna informacja, o której mówiłam na początku. Wiem że co 3 notkę (:')) jest ten spis serii, ale doszłam do wniosku że muszę go zrobić od nowa, przemyśleć czy te serie będę prowadzić. Wypiszę wszystkie moje serie, i zastanowię się czy je kontynuować.
 ✓= seria zostaje
? = seria zawieszona
~ = serie będę prowadzić jak będę miała ochotę.
✕ = koniec serii.
Looki - oczywiście, bez myślenia mogę powiedzieć że looki zostaną. ✓
Ocena konkursu - Powoli nudzi mi się ta seria. Konkursy są słabe, nie mam ochoty ich opisywać czasami. Będę pisać jak będę miała ochotę, i będzie fajny konkurs. ~
Style MSP - Lubię tą serię, przyjemnie mi się ją pisze. ✓
Loga i Kolaże - Nie wiem. Mało kto się zgłasza. Jak będą zgłoszenia po loga (jeżeli chcecie logo, piszcie nawet pod postami informacyjnymi, pod dosłownie każdymi), będę prowadzić serię. ?
Opis Dnia - Jeżeli dzień będzie ciekawy to opiszę. (EDIT: Koniec serii, dlaczego? Niżej jest wytłumaczone ;D)
My day, My look. - To to samo co opis dnia, tylko że z lookiem. W sumie, to jest chyba fajniejsze. ✓
Jak zrobić logo w piZapie? - Kończę serię, bo już wszystko opisałam (:. ✕
Styl Gwiazd - Będę prowadzić serię dalej, była długa przerwa, ale będę ją prowadzić  ✓
Czyli na koniec podsumowanie.
 ✓ =
-Looki
-Style MSP
-My day, My look
- Styl Gwiazd.
Postaram się dodawać notki codziennie, dzisiaj może będą 2 notki.
Pa ;*




2 komentarze:

  1. Anonimowy25/2/15 14:25

    Kiedyś skopiowałam twoje logo tylko przerobiłam nazwę,ale opamiętałam się i jego nie używam. PRZEPRASZAM.

    PA PA


    ~ NALESNIQ ,MARTHAA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24/7/15 11:07

    A jak można zostać ownerem???

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.