Propozycja na look do konkursu + Logo

No cześć. Więc jak już pewnie z tytułu wiecie, dostałam prośbę o zrobienie mojego pierwszego loga. Szczerze, nie wiedziałam jaki motyw zrobić. Postanowiłam, że przeważać będzie fioletowy. No to tak:
Jak widać, logo jest dla Lasia1414, czyli jednej z próbnych redaktorek na tym blogu. No dobra.. Logo nie wyszło najgorzej. Chciałam trochę ''zaszaleć'' i dodałam napis '' Ah.. Jak ten czas szybko leci..''. Wydaję mi się, że napis bardzo pasuje do tej pory roku. Bardzo fajnie mi ujęło MovieStar która '' Wącha kwiatka''. Liczę że Lasi się spodoba. I jeżeli wy też chcecie logo robione przeze mnie, można mi napisać na MSP lub tu w komentarzu wpisać swój login. A teraz przejdźmy do Propozycji na look do konkursu.
Wydaję mi się, że wyszło ładnie ;D Trochę drogo, ale można ubrać swoje buty, bądź inną fryzurę, a jak ktoś woli to i nawet bez opaski. Na wszystko, oprócz włosów dałam ten kolor:
To teraz jak zwykle, zacznę moją ocenę.
Włosy: 10/10
Dodatki: 9/10
'' Sukienka'': 10/10
Buty: 8/10
Razem: 37/40 Super!
Niby cena nie zadowalająca, ale i tak jest ładnie. No dobra. Kończymy dziś już ten post. Więc do zobaczenia! 



5 komentarzy:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.