Styl z Przypadku #1 - Sukienki

Hej Kochani!
   Tutaj Zuza/Xczarna89, jestem na chwilę na lapku więc postanowiłam napisać post z serii którą wymyśliłam już kilka dni temu, ale nie miałam czasu jej zrealizować.
   Moja kuzynka/Dominika na fb będą wymyślać przypadkową stronę i numer rzeczy z jakiejś zakładki na MSP, a ja muszę do tego dopasować resztę. Oczywiście jak będzie to strój smoka itp. losują inną rzecz XD.
  Tak ogólnie jestem całkiem zadowolona z redaktorek, większości.
  Przypominam - zgłoszenia są do niedzieli, wy macie okres próbny (wszystkie, co do jednej...) do 30 lipca, a 31 ogłaszamy wyniki. Co do ankiety, było prawie po równo głosów, więc ja będę pisać posty oficjalnie, starannie, ale z emotikonkami i czasem #super#duper#sucharami. I innymi debilizmami. Czyli jak zwykle.
Ale post nie o tym. Wracając do notki, kuzynka wybrała mi numer 23/10.
Em. Będzie trudno, ale dam radę, bo pomysł już jest xD.
Look:
Taki sobie. Inne buty niezbyt pasowały, i nie było ładnych błyszczących się aby pasowały do reszty (były ale nie chciało mi się szukać [ciii nic nie mówiłam]). Jakbym miała dużo hajsu może bym kupiła. Ale mam 200 sc. Ogółem look jest tani, ponieważ jest coś za diamonds. Teraz jak tak patrzę mogłabym dać jakiś tatuaż albo bransoletkę.
Kolory i rzeczy:
~~
Mam nadzieję że seria będzie się wam podobać. Gdy wrócę mam kilka pomysłów na serie, ale według mnie zapowiadanie co i jak w nich jest bezsensowne. Przepraszam też za znowu krótki post, ale nowe serie będą trochę dłuższe c:.
Do napisania! ♥
~ Xczarna89

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny Look u pomysł na serię :D
    Ty chyba umiesz zrobić ze wszystkim ładny Look xd

    ~HanJaa HanQu
    'Oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.