Przebieramy znajomych #1 - Styl hippie

Cześć :)
Ta seria będzie polegała na tym, że będę losowała 5 osób ze znajomych i przebierała je w danym stylu.Będę losowała za pomocą generatora liczb losowych i za każdym razem będą to inne osoby.
Tym razem to ja wybrałam styl, ale później to wy będziecie pisać w komentarzach :)
Oczywiście jeśli ta seria się wam spodoba.
TO ZACZYNAJMY :)


 Liczby wylosowane to teraz szukamy tych osób w znajomych.
 Szczerze powiem, że ciężko było w tych wszystkich znajomych znaleźć np. 180 osobę ;')


                                                                  NUMEREK 21:
 Przyznam, że trudno ubrać kogoś w dany sposób, nie mogąc niczego dokupić i wybierać tylko z rzeczy, które ta osoba ma już w swojej szafie. Chociaż najlepsze jest to, że nigdy nie masz pojęcia kogo wylosujesz i jakie masz możliwości.
Jednak jestem zadowolona z efektu i myślę, że jest to przede wszystkim zasługa fryzury.
Starałam się wybierać rzeczy, które pasują do siebie kolorystycznie, a jednocześnie mają coś wspólnego ze stylem hippie.
 Na koniec czegoś mi brakowało, więc dodałam jeszcze te bardzo urocze serduszka na policzki.  Myślę, że pasuje to do reszty (jak wyszukiwałam przykładowych stylizacji dziewczyn hippie u wujka google zauważyłam, że wiele z nich ma właśnie różne ozdoby na twarzach)






NUMEREK 86:










Na początku ten look miał wyglądać zupełnie inaczej. Koszula, spodenki, inne włosy i inne dodatki. Po jakimś czasie przemyślenia zmieniłam to jednak na taki strój. Myślę, że sukienka do kostek dodaje uroku. Całość ładnie ze sobą wygląda.
Wianek wybrałam po części z tego powodu, że jestem wielką fanką tej ozdoby, ale też nie raz widziałam w internecie zdjęcia związane z tematem hippie gdzie dziewczyny nosiły we włosach kolorowe kwiatki. Zmieniłabym tutaj jedynie naszyjnik na jakąś pacyfkę/ piórka i dodała kolczyki w tym stylu.






                               NUMEREK 116:
                Przy tej stylizacji musiałam się już mocno wysilić. Na pierwszy rzut oka przeglądania szafy jedyne charakterystyczne rzeczy dla stylu hippie jakie rzuciły mi się w oczy to wianek i naszyjnik. Po jakimś czasie próbowania wreszcie stworzyłam coś całkiem zadowalającego.
Jak tak teraz patrzę na te looki to chyba najwięcej używałam ciuchów o kolorze niebieskim :')
Nie wiem co mogę napisać jeszcze o tym stroju, więc przejdę do następnego.









NUMEREK 180:




Nie jestem do końca pewna czy tutaj mi wyszło, ale jakoś to zrobiłam.
Co bym tu zmieniła?
Przede wszystkim dodała dodatki charakterystyczne dla tego stylu. Jakiś wisiorek i kolczyki. Buty założyłabym w niebieskim/ różowym kolorze, żeby bardziej się dopasowało.
Oprócz tego zmieniłabym kwiatki we włosach także na inny kolor, ciemniejszy różowy (taki jak na koszulce) albo te na koszulce na jaśniejszy.
W każdym razie cieszę się, że jednak coś udało mi się zrobić z tego co miałam i nie marudzę :)





  NUMEREK 245:





I tu ostatnia stylizacja. Wianek, kolczyki, bluzka i buty ładnie ze sobą współgrają, a żeby uniknąć zbyt "nudnego" efektu dodałam jeansy, oraz naszyjnik w zupełnie odmiennym kolorze.
Szczerze to też nie jestem pewna jak mi to wyszło.
Dobra to teraz jak moim zdaniem powinno być to poukładane od tego, które najlepiej wyszło do tego, z którego jestem najmniej zadowolona.
1. Look drugi z ubrań użytkownika - Julia Kaczmarczyk
2. Look pierwszy z ubrań użytkownika - CzekoladovvaMambaaa
3. Look trzeci z ubrań użytkownika - anka AA
4. Look piąty z ubrań użytkownika - Misia1709
5. Look czwarty z ubrań użytkownika - rrrd5

Piszcie, który wam się najbardziej podoba i jak wy byście ustawili ta listę, co byście zmienili w stylizacjach itp.
I mam pytanie. Czy chcecie, żebym pokazywała ile trzeba byłoby zapłacić za każdy strój? :)
PISAĆ W KOMACH JAKI STYL NASTĘPNY.


                                                   Do następnego razu♥

5 komentarzy:

  1. Fajna seria. Najbardziej podoba mi sie look nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Następny może styl elegancki, styl glamour. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa seria, uwielbiam wszelkiego rodzaju losowania. Mi najbardziej przypadł do gustu look pierwszy :D
    .Móns.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.