Look ''Pastel Goth''

No cześć. 
Dzisiaj, jak już widać po tytule będę robić Looka. Co to jest Pastel Goth? Zapraszam na Grafikę Google ;) No, więc będę się wzorować na tym zdjęciu:
No, to zaczynajmy!
Mi osobiście, look się bardzo podoba. Myślę że chociaż trochę podobne jest.  Jedyną rzeczą która jest dla VIPa to spódniczka.  Wiem, że cena nie jest zadowalająca, ale ok. Więc, przejdźmy teraz do '' wykonania '' twarzy.
Tak wiem, nie do końca mi wyszło. Ale to dlatego że miałam problemy. Nie mogłam dać makijażu bo coś mi '' się zrobiło'' i no..  Hm.. Ogólnie z twarzy nie jestem zadowolona.  To może teraz przedstawię ocenę.
Strój: 9/10
Twarz: 5/10
Włosy: 8/10
Łącznie: 22/30 - Nie najgorzej 
No to na tyle. Dzisiaj się już z Wami żegnam, i jutro na pewno również, napiszę jakichś post. To do zobaczenia!
Ps. Logo dostałam ; ) I jeżeli ktoś z Was chcę abym zrobiła mu logo, z chęcią zrobię. Należy napisać tylko w komentarzu swój login. 




4 komentarze:

  1. Dobrze odwzorowałaś ten look, ja zrobiła bym inaczej, ale ty zrobiłaś chyba lepiej xD
    Twarz też bym tak zrobiła, bo jest mało do wyboru :- :

    ~ HanJaa HanQuu
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dziękuję. I cieszę się że Ci się spodobało ;)

      Usuń
  2. Anonimowy21/7/15 22:02

    Fajny Look. Nie chodzi o Look, że brzydki czy coś podobnego prostu nie lubię tych czapek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super posty! Ten blog super! Czytam go codziennie! Szkoda ze wyjezdzam, alempostaram sie go czytac na necie w telefonie <3 Pozdro ;3

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.