Look 'Kawowe wieczory' bez VIP (dedyk dla Kawy)

Heja♥
Jak widzicie redaktorki już napisały posty, jeszcze czekam na parę osób. Jeśli ktoś nie podał maila, to niech poda pod tym postem. Muszę Was pochwalić, dziewczyny. Piszecie dobre posty, tylko moje rady są takie, abyście nie zmieniały koloru czcionki i nie robiły takiego ogromnego odstępu na końcu :)

A teraz przejdźmy do głównego tematu, czyli do looka z dedykacją dla Kawy (♥)

'Kawowe wieczory'
Tak, patrz się w bok...
Początkowo look miał być inny, a wyszedł taki.
Podoba mi się i gdybym nie miała VIP'a, to kupiłabym. Dłuższe spodnie i przewiewna bluzka- idealne na wieczory na tarasie czy balkonie. A ten wianek tu pasuje, więc... Uwielbiam wianki.
Troszkę drogo, ale powinniśmy się już przyzwyczaić ;/

Okej, to zobaczmy skład:

Uwielbiam te włosy! Tak samo jak wianek, spodnie i buty. Bluzka też mi się bardzo podoba. No, tylko trochę szkoda, że jest drogo.

Kolory, których użyłam:
Uwielbiam to połączenie. Kawowy i biały razem to niebo. Ostatnio cały czas kupuję włosy w tym kolorze, polecam!

No cóż, to koniec posta.
Zauważcie, że to już 4 posty na blogu, więc notkę może napisać jeszcze jedna osoba. Albo ehh, ewentualnie 2 osoby. Nie więcej! Inaczej przywracam do wersji roboczej i jutro opublikuję.
Chciałabym jeszcze podziękować za 721 wyświetleń wczoraj! To mnie bardzo zmotywowało, jeśli dzisiaj też nabijecie tak dużo, to nie wiem. Zdradzę tylko, że na 100 000 tyś wyświetleń będzie konkurs ♥
Dziękuję także za 12 obserwatorów bloga! ♥

O, jeszcze informacja. Eee, zapomniałam co miałam napisać... Brawo ja. A dobra, chyba wiem.
W ankiecie zaznaczyliście, że wolicie posty pisane na luzie, ale bardzo dużo osób zaznaczyło także, że woli pisane oficjalnie, a inni raz tak, raz tak. I co ja mam teraz zrobić? Skoro jest tak jakby pół na pół, to posty też będą czasami na luzie, a czasami oficjalnie. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni :)

xoxo,
Lady lexy
PS: Możecie wysyłać mi loga na yuukiblog@wp.pl

2 komentarze:

  1. Ja zrobiłam ten odstęp i potem zapomniałam go usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piję właśnie kawę, jaki traf xD I tak w ogóle - pozdrowionka dla wszystkich fanów kawy - tej pitnej i nie ;)
    .Móns.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.