2 w 1 - Wywiady

Cześć. Postanowiłam zrobić taką '' mini '' serię. Chodzi w niej o to, że w jednym poście robię wywiady z dwoma MovieStar. No to zaczynamy.
Pierwszy wywiad zrobiłam z użytkownikiem '' koni rafal powraca'' . xD
J - Ja
K - Koń

J - Co najbardziej lubisz robić na MSP?
K - Karmić mojego zwierzaczka, Władzie.
J - Oo.. Jaki jest Twój styl?
K -  Nie wiem.. Koniowo-Rafałowy?
J - Oryginalnie. A wymienisz osoby które lubisz, bądź które Cię wspierają?
K - Ja nie mam takiej osoby.
J - I ostatnie pytanie. Co sądzisz o fejmach?
K - Fejmy, no cóż.. Niektóre są fajne, a niektóre nie są.
J - Chciałbyś kogoś pozdrowić?
K - Ja chcę pozdrowić fajnych znajomych.
Więc to była nietypowa konwersacja z Koniem Rafałem!
Te same pytania zadawałam użytkownikowi: Mustangp227 ale odpowiadał zupełnie inaczej. Sprawdźmy.
J - Co najbardziej lubisz robić na MSP?
M - Grać na forum w gry zwane ''RPG-ami''      ( Ps. Oczywiście ze mną xD)
J -  A jaki masz styl?
M - Nie mam stylu.. A nawet gdybym miał, to wciąż go zmieniam ;)
J - A mógłbyś wymienić 2 osoby które lubisz, bądź które Cię wspierają?
M - Makenna/ i WoodWood1426
J- I ostatnie pytanie. Co sądzisz o fejmach?
M - Sam nim jestem B) xD  A tak na serio, to uważam, że wszyscy są równi sobie.
J- Ok, chcesz kogoś pozdrowić?
M -  POZDRAWIAM MOJĄ MAMĘ! xD I Makennę czyli Wikę. Moją najlepszą przyjaciółkę na MSP.

Hehe, więc możecie ich zapraszać do znajomych, są sympatyczni. Więc, mam nadzieję że Wam się moja nowa seria podoba. I do następnego postu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.