Look - My heart is a Ghost Town

MATKO KOCHANA I WSZYSCY ŚWIĘCI. 
NIE WIERZE.

  Hej!
  Tutaj mała niespodzianka - znowu piszę posty. Ja, czyli Zuza/Xczarna89. A przy okazji od razu mówię - hejty, prośby o zmianę mojego stylu pisania mam gdzieś, nie rusza mnie to c:.
  Skoro tu piszę, no to co innego jak look? O lol mam 24 lvl o.o. Stylizacja lekko w stylu emo, czy coś takiego.
Mi się podoba *-*. Mega *-* (skromność nadal 100 pro).
Cały czarny, jedyny i tak ciemny akcent kolorystyczny to czerwone włosy. Okulary nadają temu look'owi charakteru. Denerwują mnie te słitkałaji pandy na kolanach, no ale cóż. Na MSP nie można mieć wszystkiego ;-;...
Kolory:

Rzeczy:
Okulary - Jakiś tani dodatek na uzupełnienie, fajnie dodają charakteru stylizacji.

Buty - Nie rzucające się w oczy, ale jednak z innymi look wyglądałby gorzej.

Włosy - Zawsze mi takich brakowało na MSP. Najładniej wyglądają w ciemniejszych kolorach.


Koszula - Podstawowa, pasująca do wszystkiego.


Spodnie - Byłyby naprawdę super super super, gdyby nie te pandy na kolanach.. ;_; Z daleka na szczęście ich nie widać.

Krótki post, przepraszam.
Postaram się wymyślić coś dłuższego.
Loga mają ten sam poziom, żaden.

2 komentarze:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.