Hot or Not, Q&A.

Hej kochani!
Tutaj Zuza/Xczarna89.
Jak pewnie wiecie, albo nie wiecie wracam w sobotę. Mam w planach nadrobić te zaległości w pisaniu postów, a że ktoś prosił o więcej looków i zdjęć w postach postanowiłam zrobić Hot or Not.
  Ale do tego potrzebuję was, i waszych zgłoszeń. W poprzednich postach było sporo tego, mam nadzieję, że teraz też tak będzie. Ocenię  5-7 osób, i jeśli mam nadzieję uzbieram zgłoszenia do soboty - wracam i piszę posta. Od razu.
~~~~
Chciałabym zrobić też Q&A - jest sporo nowych czytelników, a według mnie lepiej się czyta posty, gdy cokolwiek się o ich autorze wie. Zachęcam też do tego po ogłoszeniu wyników resztę współtwórców, tylko redaktorki, proszę żeby nie było tak, że jest 1 post o MSP, i 4 Q&A...
~~~~
No to do napisania! :*
~Xczarna89

4 komentarze:

  1. Anonimowy23/7/15 18:02

    Zgłaszam się ! Nick : iue...Look wybierz sama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocen mój Look nick Selenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23/7/15 18:28

    Zgłaszam się look 131 : Niebieski anioł ? <33 Nick : Mów mi szalona

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej! ^^
    No więc zgłaszam się c;
    Nick: Yousain
    Look: Beautiful Dreamer (czyli ten najnowszy)
    :)
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.