♥Gnijąca panna młoda na MSP♥

Cześć.
Jak może niektórzy z was już wiedzą, zostałam zablokowana na MSP na kilka dni. Stało się to z tego powodu, że podałam link do bloga, a ktoś to zgłosił. No cóż...nie ma co tu dużo o tym pisać. Dodam tylko, że moim zdaniem jest to niesprawiedliwe, a moderatorzy powinni zająć się czymś ważniejszym. (banowaniem osób, które naprawdę na to zasługują)
W każdym razie przejdźmy do rzeczy.
Mój brak dostępu do konta = brak możliwości wylosowania osób ze znajomych.
Z tego powodu postanowiłam zrobić dzisiaj coś innego.
Spróbuję zrobić postać przypominającą Emily z filmu ,,Gnijąca panna młoda"
Mam nadzieję, że wszyscy wiedzą co to za "bajka". Jeśli jednak nie to serdecznie polecam. Uwielbiałam to w wieku 8 lat, ale nadal czasami lubię obejrzeć i powspominać.
Dobra, zaczynamy.
Zrobiłam to w wersji dla osób bez vip'a i myślę, że wyszło całkiem nieźle.
Chwila! Co ja za głupoty pisze...jedna rzecz niestety wymaga pakietu vip. (na szczęście nie jest ona jakaś najważniejsza)

Cały strój wynosi 2150 sc.
Myślę, że tragedii nie ma, chociaż jak za 4 rzeczy to dużo.
Jak zawsze czegoś mi brakowało, ale chciałam by było to jak najbardziej zbliżone do oryginału, więc nie dodawałam żadnych dodatków.
Zajrzyjmy do koszyka.

 Żółtym kolorem zaznaczyłam rzecz, która była tylko dla VIP'ów. Jak widzicie są to tylko cienie pod oczami, więc nie są tak istotne. Emily ma jakąś ozdobę na głowię, więc mojej moviestar założyłam coś w podobnym kolorze. Niestety nie znalazłam nic w stylu welonu, ale trudno. Poniżej daje zdjęcie na, którym się wzorowałam ( nie mogłam znaleźć takiego gdzie wyraźnie widać postać, a ona patrzy przed siebie, więc daje takie)



Mam nadzieję, że jest chociaż trochę podobne. Nie zakupiłam skóry w odcieniu niebieskim, bo nie posiadam na tym koncie pakietu VIP no i radziłam sobie z tym co dostępne :)
Proszę o komentarze co myślicie o tym look'u. A i koniecznie piszcie, czy oglądaliście ten film! Jestem cholernie ciekawa ♥

                                                                                   Buziaki i do następnego razu♥


2 komentarze:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.