Look - Summer Wind.

(Post publikowany automatycznie, pisany w poniedziałek, publikowany w piątek)
Boże. Zaraz jadę do kuzynki, miałam pomysł na długi, rozwinięty post, oryginalny, drugi lekko mniej oryginalny, a co Zuza napisała?
Krótki post z lookiem :]. Czas? 30 minut :].

Mam nadzieję, że chociaż look się wam spodoba, zrobiłam nawet wersje kolorystyczne :'). Wysiliłam się, tak bardzo :').
Look:
Fajny, letni. Włosy jakby rozwiane wiatrem, a obsesja na punkcie tego wianka nadal mi nie przeszła, w tym looku fajnie pasował. Cena... [*]. Miałam dać jakiś naszyjnik, bransoletkę, ale spojrzałam na cenę, i uznałam że wianek jakoś musi wystarczyć. Przypomniam, że jeżeli ktoś chciałby kupić ten look, może napisać do mnie w komentarzu a obejrzę mu 30 filmów/seków, i tak nie mam co robić na MSP więc wam pomogę c;.
Skład:

ZA TAKIE SANDAŁY 850 SC? Po co ja je dawałam >.<. Poszukajcie czegoś innego, tańszego, dopasujcie kolorem. Ta nazwa bluzki... XDD.
Inne wersje kolorystyczne:
Wersja I:
Ładna, podoba mi się, ale jakoś tak... Nie wiem, coś mi nie pasuje. Chyba kolor włosów.
Wersja II:
Najlepsza *-*. Pastele ♥. Chyba kupię, tylko muszę pozarabiać.
Wersja III:
Najgorsza, bo pomyliłam się z kolorem wianka. Gdyby nie to byłaby ładniejsza.
Kolory:
Biała ramka: Oryginał
Czarna ramka: I wersja kolorystyczna
Czerwona ramka: II wersja kolorystyczna
Żółta ramka: III wersja kolorystyczna

Przepraszam za tak krótki post, ale na prawdę mam kilka minut. Ważne że cokolwiek jest :').
Do napisania! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.