Net, net, net! Czyli trochę o zazdrości.

Cześć, dzisiaj trochę inny post. Od razu przepraszam za jakiekolwiek błędy, które mogą się pojawić w poście. Pisze na tablecie.
Postanowiłam stworzyć tego posta, ponieważ nie jeden raz przeglądając zdjęcia widziałam głupie komentarze typu :
,, To nie Ty tylko net"
,, jesteś żałosna, bierzesz zdjęcia z neta"
,, ładna, szkoda ze z neta "
I tak dalej i tak dalej. Zazwyczaj takie komentarze są przy zdjęciach ładnych dziewczyn/przystojnych chłopców/ślicznych rysunków.
No okej, rozumiem. Bardzo często osoby biorą zdjęcia innych  z internetu. Nawet raz się spotkałam z sytuacją, że ktoś wziął tu zdjęcie mojej koleżanki i uparcie twierdził "To ja znajduje się na zdjęciu". Najlepsze jest to, że podał również imię i nazwisko tej dziewczyny, która znam w realu. (ona po zapytaniu jej czy ma tam konto o niczym nie wiedziała).
Wiec widzicie, coraz częściej ktoś podszywa się pod inną  osobę, ale po co wkładać wszystkich do jednego worka? Ja też raz wstawiłam SWOJE zdjęcie to zostałam oblana falą obraźliwych komentarzy, że biorę zdjęcia z neta i jestem żałosna. Jednak trafili się też tacy, którzy zaczęli wytykać co w moim wyglądzie nie tak.  "za małe usta, za duży nos, oczy tez wcale nie ładne. Ogólnie dziewczyna brzydka".
Mnie to oczywiście nie uraziło, bo znam swoją wartość.
Jednak są ludzie, którzy takimi komentarzami się przejmują! Tak, wiem wstawiając swoje zdjęcia do internetu muszą być przygotowani na krytykę. Wyobraźcie sobie dziewczynę, która jest naprawdę ładna, wie o tym i nie ma kompleksów. Wstawia swoje zdjęcie, bo uważa, że przecież nic się nie stanie. Nagle widzi mnóstwo obraźliwych komentarzy od (prawdopodobnie zazdrosnych) dziewczyn, które piszą co jest "nie tak"  z jej wyglądem. Takie teksty zostają w pamięci tej osoby i prawdopodobnie zaczyna widzieć te niedoskonałości. Nawet jeśli ich tak naprawdę nie ma.
Ostatnio wstawiłam też zdjęcie swojego rysunku.

Jak widać mnie też nie ominęło słynne "Net, net, net" 
Czy naprawdę trudno wam uwierzyć, że jest ktoś kto rysuje całkiem ładnie? 
Do dziewczyny, która podała całkiem sensowny argument czyli WIDZIALAM TO KIEDYŚ W NECIE 
To ja Ci powiem czemu widziałaś.
Pewnie z tego powodu, że nie ja wymyśliłam ten rysunek tylko zauważyłam gdzieś podobny i narysowałam własną, trochę zmienioną wersję. A skoro wzięłam to zdjęcie z internetu to czemu ten rysunek tak jak wszystkie inne wisi u mnie na ścianie? Chciałam dodać nawet zdjęcie z podpisem "wampirzyca Alice", ale niestety nie można dodawać zdjęć z napisami na MSP,dlatego dodaje tutaj. 
(tu z boku, moje prawdziwe nazwisko. Ucięłam, bo nie chce, żeby ktoś znał) 

Jeśli czytasz ta notkę, a na pewno Ci ją podeślę w wiadomości na MSP to mam pytanie. Taki dowód Ci wystarcza skarbie? :*
Wiecie co? Ja myślę, że te oskarżanie ludzi o branie zdjęć z internetu pojawia się ze zwykłej..... Zazdrości. Tak myślę, że to przez to. I nie, nie uważam się z jakąś utalentowaną "artystkę" i wiem,  że ten rysunek nie jest jakimś arcydziełem. Myślę jednak, że jest całkiem ładny, a pewnie są osoby, które nie umieją w ogóle rysować. Tylko to co innego kiedy ktoś nie umie i akceptuje to, że ktoś inny umie. I co innego, gdy nie umie, a krytykuje wszystkich po kolei z czystej zazdrości. 
Nienawidzę tych drugich. Próbują się po prostu dowartościować, niestety - obrażając innych. 
Zdaje sobie sprawę, że post nie dotyczy w 100% naszej ukochanej gry, ale uważam, że taka notka się przyda. Chociażby z tego powodu, że na naszym moviestarplanet jest mnóstwo hejterów. 
Na koniec apeluje do wszystkich.. Proszę, zanim coś napiszesz - przemyśl i nie wkładają wszystkich ludzi do jednego worka. 

Do następnego :*

13 komentarzy:

  1. Anonimowy29/7/15 15:07

    Według mnie jesteś najlepszą redaktorką na okresie próbnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielokrotnie pod moimi zdjęciami pisali że z neta :-: Ale nie pod rysunkami bo ja należę do tych osób co w ogóle nie umieją rysować xD
    Według jakiejś dziewczyny mam wielki łeb xD
    Zrobić ci logo? Bo szukam chętnych bo mam za mało osób żeby pokazać na blogu :c

    ~ HanJaa HanQuu
    ' oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się, dziękuję ślicznie za informacje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko żeby nie było, że odejdziesz stąd! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie dodaję prawie zdjęć, więc nie piszą nic. Ale teraz będę codziennie dodawać może, zobaczymy, czy też będą pisać, że z neta.
    Ogółem fajny post, podoba mi się. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawy eksperyment, polecam :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  6. Ahaa, to dlatego kiedyś nie chcieli dopuścić mojego rysunku, bo napisałam na górze "By Pauli2k" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie można, a o wiele łatwiej byłoby udowodnić niektórym :)
      Ja zostałam przez tą dziewczynę zwyzywana od "ruskich lambaciar" na priv i nadal wmawiała mi, że to z neta rysunek. No i jeszcze jestem zakompleksionym gimbem, ups.

      Usuń
  7. Jakbym mogła?! XD Tu zgłosiłam się najpierw, chociaż myślę, że i tak szansę na dostanie się są małe. Warto próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lepiej nie będę próbowała dodać rysunku, bo to będzie katastrofa XDD Ps. Ciekawy post. Dostaniesz się ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post był pisany pod wpływem emocji, na spontanie. Mimo to dziękuję :) Czekam z niecierpliwością na wyniki XD

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.