Ocena konkursu 'Cute Kawaii'

*post pisany dwa dni przed, nie zwracajcie uwagi na formę*
Hej!
Jak w każdy czwartek, dzisiaj pojawił się nowy konkurs.
Jeju jest taaaki słodki! Uwielbiam ten konkurs już. Ma takie pastelowe kolory...
Ocena: 10/10, nie ma co hehe

Ubrania


3 strony na prawdę ślicznych ubrań. Wszystko mi się podoba, oprócz tych podświetlanych butów. Ale tak, to jest wszystko piękne. Coś czuję, że ten konkurs będzie mieć maksimum punktów!
Ocena: 10/10, nie żałuję!

Rzeczy
Ehh... Co tu dużo mówić... Dlaczego to jest takie cudowne? :v Ta chmurka, te drugie coś, te kotki, no jejusiu!
Ocena: Chyba się domyślacie, 10/10

Animacje





MovieStar wymachuje rączkami i cały czas trzyma tak jak widzicie obok.
Cena jest ok.
Gdybym miała dużo pieniędzy, to bym kupiła, a tak nie mogę, bo właśnie wydałam 400 sc na spodenki pasujące do mojej ulubionej teraz bluzy, którą także widzicie obok (: I na spodenki, których nie widzicie, bo kupiłam je po zrobieniu screena.
No cóóóóż, 10/10






MS robi sobie selfie tym kijkiem, wiecie, musi wstawić na fejsbuczka, Instagrama i Twittera.
Cena jest wysoka, za tą animkę dałabym najwięcej 500 sc.
Ale przyda się do jakiegoś filmu itd.
Gdyby nie ta cena...
8/10






Nasza MovieStar trzyma jakąś słodka istotkę i kiwa się. Tez zwierzaczek jest słodziutki, ale cena... Za wysoka. W końcu nasza postać tylko się kiwa z tym zwierzakiem, nic takiego nie robi... Ehh, jak dla mnie nie przydatna, zwłaszcza za taką cenę. Gdyby kosztowała 400 sc, to by było w porządku.
7/10






MovieStar jest chyba czymś podekscytowana i się cieszy. Wymachuje dłońmi, jakieś napisy wychodzą z jej ust.
#jakpoetycko
Wielka szkoda, że za Diamonds. Mimo wszystko przyda się (tak myślę haha)
9/10
















O jaa, ale słodkie łóżko. Zawsze chciałam takie mieć! Jest takie mraśne. Mrrr.
No nie, dlaczego taka cena. Jejusiu, dałabym nawet 800 sc, ale 1100?

Ze względu na cenę 9/10









Główna ocena: 8/10


Tło
Jest mraśne. Śliczne kolory, tylko te krzesło jakoś nie pasuje i brakuje jakiegoś dywanu na środku, ale jest ok! Cena też nie jest z kosmosu, wszystko na +
Ocena: 9/10

Podliczając punkty mamy.... 47/ 50
Tak, zdecydowanie to najlepszy konkurs moim zdaniem! A przynajmniej jeden z najlepszych.

xoxo

takie stare, chyba podczas pierwszego vipa

4 komentarze:

  1. Konkurs faktycznie świetny. Mój prawie ulubiony (kucyki nr 1 ;w;).
    Fajnie napisany post. ^^
    ~ Lucy

    OdpowiedzUsuń
  2. Z poczatku mi sie nie podobal ale potem, no c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiast tego sweet zwierzaczka ładnego boonie. I to za diamonts!

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.