Logo #2 + Filmy z TOP

Cześć! W dzisiejszym poście będzie znowu logo. Oh.. jak ja się cieszę kiedy w komach piszecie swoje loginy. Ps. Nadal możecie pisać ;D Więc dzisiaj robiłam logo dla PinkDaisy. Możecie ocenić, jak mi wyszło.
No to tak.. Zawsze staram się robić loga zgodnie z kolorystyką. Czyli np. jak MovieStar ma jakiś dodatek zielony, i mi się podoba, to daję zielone tło oraz tekst. Tak samo w tym przypadku. Tekst bardzo mi się podoba, nawiązuje do treści loga. Nie wiem czy zauważyliście ale w tekście, w niektórych literkach są serduszka, tak samo jak w tle. Jednym ZDANIEM, podoba mi się ;)

Teraz przejdźmy może do mojej drugiej serii '' Filmy z TOP'', będziemy tu je oceniać.
Zacznijmy od filmu '' Dziewczynka z ulicy'' który był numerem 1 w TOP ale spadł na drugą stronę. Obejrzałam wszystkie odcinki i bardzo mi się podobało. Film opowiada o bezdomnej dziewczynce, którą przygarnęła pewna rodzina. Okazało się że rodziców tej rodzinki ktoś zamordował. Mąż zaczął coś podejrzewać, ale żona nadal twierdziła że dziewczyna jest aniołkiem. Po pewnym czasie, rodzinę zaczęły nawiedzać duchy (...)
Następnym filmem który ocenimy w tym poście jest '' Nastolatki #2 ''. Oglądałam tylko odcinek 2 i 3, Z tego co wiem opowiada to o dziewczynach, siostrach które się pokłóciły, ich ojciec dał im szlaban więc postanowiły się pogodzić i pójść razem na impreze. Niestety.. ich ojciec nie zaprzestał z kary. Dziewczyny powiedziały że i tak pójdą na tą imprezę i wyszły przez okno. Po chwili namysłu ojciec postanowił podwieźć córki na nią, ale ich już nie było.. (..)
No cóż.. to na tyle z dzisiejszego postu. Mam nadzieję że nowa seria Wam się podoba. Do zobaczenia!


2 komentarze:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.