Instagram MSP

Heja Kotki! Tutaj Lady Lexy

Dzisiaj chciałabym poruszyć temat Instagrama MSP.
Przyznam, że zupełnie o nim nie wiedziałam, dopóki nie zobaczyłam komentarza na fanpage MSP.
Jeśli ktoś tak jak ja nie wiedział o nim- to proszę, oto link --> klik

Jest tam wiele na prawdę świetnych zdjęć. Rysunki, ArtBooki, nowości i inne rzeczy związane z MSP. Bardzo podobają mi się wszystkie fotki, ale pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to ten NIESAMOWITY, bo inaczej nie mogę powiedzieć, rysunek dwóch MovieStar.
Musicie przyznać, że jest przecudowny. Nigdy nie wiedziałam lepszego rysunku MovieStar. Detale, cienie, idealne kreski. Aż zapiera dech w piersiach. Przepraszam, że tak do tego wdycham, ale widzicie... No cudo. Oto profil autorki --> klik (koniecznie zaobserwujcie, jeśli macie Insta)


Aby post nie był taki krótki, postanowiłam dodać więcej zdjęć z Instagrama. Dodatkowo napiszę, co takiego mi się podoba lub co zwróciło moją uwagę. Od razu mówię, że nie będę grzebać bardzo daleko.



Na zdjęciu bardzo dobrze widać trzy polskie wydania gazetek. (Tak ogółem, chyba zacznę kupować gazetki MSP, haha)


Śliczne 'logo' (?). Baaardzo mi się podoba. Na swoim profilu autorka ma bardzo oryginalne, prześwietne obrazki właśnie z MSP! Zapraszam --> klik (zaobserwuj, nie pożałujesz!)


Ojejusiu, jak to pysznie wygląda! Dodatkowo ta ogromna liczba- 250000000!
Widzicie też z tyłu fan arty? ;)


Dziewczyna (tak sądzę) musiała się bardzo dużo natrudzić! Może ten rysunek nie jest bardzo specjalistyczny, ale także jest piękny!


Bardzo kreatywny ArtBook! Tło z Mario, dziewczyna przebrana za Mario. Ogółem bardzo ciekawe zdjęcie! Mega mi się podoba. Autorka tak jak pozostałe ma na swoim profilu świetne rzeczy- tym razem jednak znowu z MSP ;) Także zapraszam! --> klik (tutaj tez zaobserwuj)

Mam nadzieję, że post się spodobał.
Wyraźcie swoje opinie na temat tych zdjęć. ;)
Trzymajcie się, do następnego i pa! ;*
Lady Lexy

4 komentarze:

  1. Hej, ode mnie nie będzie post do 5 września ;/ Nie mam netu na laptopie, a z tableta nie wiem jak pisac posty. Jesli ty wiesz to napisz... (Tu Zuzia tylko piszę z tableta)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli masz problemy, to ok. Nie pisz jesli nie masz jak czy nie masz weny. Jakby co, to na tablecie mozna pobrac Bloggera i pisac, ale jak juz mowilam, nie musisz. ;)

      Usuń
  2. Hej, mam pytanie... Czemu usunęłaś bloga pisane-kolorem.blogspot.com?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunęłam ;) Zmieniłam adres na: emotion-inme.blogspot.com

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.