AKTUALIZACJA MSP?!

Cześć, tutaj Zuzia! (Przepraszam, ja naprawdę nie mam kreatywnego powitania)
Wchodzę sobie na msp, loguję się i nagle wyskakuje mi takie coś:
Planetka, z loading.. Jak już się zalogowałam, to wszędzie, gdzie klikam mam tą planetkę!
Na stronie głównej jest animka z krwią, na razie widzę jedną. Na forum burza. Czy powróci stare MSP?! My nie chcemy starego MSP! O Jezu! Naprawdę się zdziwiłam, ja aż tak bardzo starego MSP nie chcę, ale tego nie rozumiem ;/. Jak pisałam, widzę tylko jedną animkę ze starego msp, a mianowicie tą:

Tak a propos to.. Pokazują mi się tylko 4 animki w kółko, lub więcej. Całowanie tzw. '' czarne buziaki '', oświadczyny, ta animka z krwią i moviestar przykładająca sobie wąsy do twarzy.
Pokazują się też inne, ale najczęściej widzę tylko te. Jeśli ktoś wie, o co chodzi niech napisze w komie. Dużo osób robi filmy jakieś! Poczekajcie, obejrzę sobie jeden..
Dobrze, nic tam ciekawego nie ma... Ale o co chodzi? Podobno są jakieś nowe rzeczy w pokoju, już zobaczę..

Popatrzcie co mam koło zwierzaka:

Dziwny zegarek, w mieście, dostałam 2 małe prezenty, były tam sc i fame. Popatrzcie, co znalazłam też w edycji mojego pokoju!

Wszystko, co zaznaczyłam na czerwono to mi dodali! Jejku, co tu się dzieje... Jestem ciekawa co dodadzą jutro! Dobrze, nie wiem co jeszcze napisać, jeśli pojawi się coś jutro jeszcze, na pewno napiszę o tym posta. Piszcie w komentarzach czy wy też to dostaliście i czy macie jeszcze jakieś inne niewyjaśnione zjawiska! XDD

Przepraszam, za tak krótki post, ale postanowiłam napisać taki post, z nowościami.
Kończę, pa!!


8 komentarzy:

  1. Anonimowy25/8/15 12:03

    Ale super! Muszę koniecznie to sprawdzić! *u*

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25/8/15 14:10

    Tak, mam arta na ten temat i irytujący jest ten spam, no ;x
    - OneAmazingPotato

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jednak nie, pisalam z modami, nawet z dunskiego msp.

      Usuń
  4. Anonimowy25/8/15 18:29

    Odpiszecie mi na poczcie? Ważna informacja c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam najbardziej cieszę się z ikonki ładowania :) Przez takie małe coś, mam większą ochotę na granie w MSP. Tak bardzo moje 'uczucia' do pikseli nie mają sensu xD

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.