To wszystko kłamstwa...?

Heja Kotki! Tutaj Lady Lexy

Od niedawna panuje przekonanie, że powraca stare MSP na zawsze/na tydzień. Wiele osób także podaje też daty, w których podobno ma być tydzień unikatów. Na pewno wielu użytkowników pisało do moderatorów. Ja także, aczkolwiek dostałam już wcześniej screena od OneAmazingPotato (jeśli przekręciłam nick, to bardzo przepraszam, popraw mnie)(bardzo dziękuję!)(przy okazji- świetny nick ;P) z odpowiedzią moderatorów. Oto on:

Dostałam dokładnie taką samą odpowiedź, jednak raczej nie ma sensu wrzucać dwóch prawie takich samych screenów, czyż nie?
Dodatkowo moderatorzy postanowili napisać o tym na Forum.


Ja sama powiem szczerze, że nie wiem co o tym sądzić. Ta cała, hmmm. jakby to powiedzieć... 'afera' z usuniętą animką i nagle przywróconą, jest bardzo dziwna. Skoro moderatorzy tak bardzo próbowali nas uchronić od tych wszystkich brutalnych animek itd, to dlaczego dodali tą animkę? Nie wiem. Może zaprzeczają wszystkiemu tylko po to, aby zrobić nam niespodziankę? Wiedzą to tylko oni.

Polecam też przeczytać posta Nestelle tutaj (klik) i Kellow tutaj (klik) oraz poprzedniego posta Zuzy u nas (klik). Bardzo ciekawe posty moim zdaniem ;)

To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że post się spodobał.
Tak z innej beczki- jak tam żyjecie z myślą o tym, że już za parę dni powrót do szkoły? 
Wyraźcie swoje opinie na temat posta i -jeśli chcecie- odpowiedzcie na pytanie wyżej.

Trzymajcie się, do następnego, pa! :*
Lady Lexy

1 komentarz:

  1. Anonimowy27/8/15 13:04

    Super pościk C:
    A szkoda, mogłaby mieć uni C:

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.