Look na lato

Cześć! Przepraszam za moją długą nieobecność, wyjazd.. Więc, bardzo się cieszę że przeszłam. Tak.. w końcu robię look. Postanowiłam, że skoro za oknem, nie najpiękniej to, zrobię taki typowo na lato. Więc wyszedł mi taki:
Hm.. myślę że kolorystyka jest na plus. No, może przejdźmy do mojej oceny, bo z looka powiedziałabym tylko że naprawdę mi się podoba!
Włosy: 8/10
Bluzka: 10/10
Spódniczka: 10/10
Buty: 9,5/10
Dodatki: 9/10
Razem: 46,5/50 Super!
Bluzka naprawdę dobrze pasuje do spódniczki. To wygląda jak taki komplecik. Włosy, jak na lato troszkę za długie, ale pasują. Buty... I tutaj miałam problem. Nie było prawie żadnych sandałów, aż nagle znalazłam te piękne *.* Tylko troszkę mi do końca nie pasują do tego stroju. Jeżeli chodzi o dodatki, zwykła kokardka, ale jakoś to wszystko ''urozmaica''(?)
Teraz może pokażę jakich kolorów używałam:
Po prostu ten żółty (Przepraszam że ta niebieska linia taka krzywa xD ) i biały. 
Jeżeli chodzi o nazwy wszystkich z rzeczy to te poniżej.

Jak widać razem wyszło 2650 sc, nie najtaniej. Oczywiście look głównie jest dla osób które VIP-a nie mają, bo żadna rzecz nie jest dla VIP-ów. 
No więc to na tyle, do następnego postu!

Ps. Jeżeli ktoś nie wie, nadal zbieram zamówienia na loga.
Ps2. Nie wiem czy mogę, ale chcę trochę pomóc Asi ( wampirzyca Alice ) i na blogu abieska-wariatka jest głosowanie na redaktorów. Ja zachęcam do głosowania na nią ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny look :3 Obserwuję i zapraszam do siebie:
    https://szlachta-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To miłe z Twojej strony, ale jestem już na przegranej pozycji i zaskoczona tym wcale nie jestem :) Ale dziękuje za chęci, jesteś kochana ♥
    + look jest naprawdę śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/8/15 20:56

      Ja na Ciebie już zagłosowałam ;)

      &Peper ;*

      Usuń
    2. Nie martw się, doszłaś do drugiego etapu co jak dla mnie, jest sporym wyróżnieniem ;)

      Usuń
    3. dla mnie też jest sporym wyróżnieniem :) Bardzo się cieszę!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Look :3
    Mi możesz zrobić logo, a czy ja mg tobie? :3

    ~HanJaa HANQU
    `oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że możesz! Z miłą chęcią przyjmę <3

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.