Look! Cool Film! #5

Helloł! Tak, tutaj Zuzia. (nie umiem wymyślić kreatywnego powitania ;C) Jak już pewnie zauważyliście zrobiłam konkurs. Jeśli nie, to pojedźcie w dół i będzie. Emm...Tak, na razie dostałam tylko 1 pracę, więc naprawdę proszę abyście ją zrobili, bo to nie chodzi tylko o to, żeby zgłosić się w komentarzu. Nie, nie, nie... Musisz zrobić mi look! Nie będę Wam teraz tego tłumaczyć, po prostu zobaczcie do mojego poprzedniego posta. Zgłosiło się 6 osób, a na razie tylko 1 praca. No nie wiem, może nie mieliście czasu czy coś, ale ja Wam przypominam!

Dobrze, jeszcze jedno. Podkreślam to, ponieważ pewnie po tym wykładzie ^ już tego Wam się nie chce czytać. No nie wiem, niektóre serie mi się już znudziły, więc jeśli macie jakieś pomysły na nową/nowe serie piszcie po prostu w komentarzu. Żeby to po prostu nie było nudne, żebyście to czytali.

Teraz zaczynamy pościk. No jak zwykle będę oceniać filmy! ;-; Tak, nudzi mnie to trochę.
No ok, to pierwszy film! :

*krótki przegląd facebooka XD*

Ekhem.. Autorką filmu jest Maja25239. (bez kropki!) No, chyba wróciła do robienia filmów bo wydaje mi się, że zrobiła sobie przerwę. I chyba kiedyś była ruda, cały czas nosiła tylko rude fryzury, tak? Nie wiem ile film zarobił, ponieważ nie ma całej liczby, ale jest to chyba ponad 147 tysięcy, wow. 
 
Streszczenie: Paręnaście lat temu, zdarzyła się jakaś historia, była jedną z najbardziej zagadkowych i niewyjaśnionych spraw XXI wieku. Specjaliści do tej pory szukają wskazówek.
Głównymi bohaterkami tej historii były 3 nastolatki. (troszkę skopiowałam :D) A było to tak...
Pewnego dnia, po lekcjach najlepsze przyjaciółki, jak zwykle umawiają się na weekend. Decydują się na nocowanie u jednej z koleżanek. Jedna z koleżanek, u której będzie nocowanie informuje o tym mamę i idzie do pokoju... Aha? Myślałam, że jeszcze coś będzie. Fajny tytuł, ale niestety trochę mało się działo w tym filmie więc dam 8/10.
 
Muzyka: No muzyka nie jest taka sama, pasuje do scen. Więc dam 9/10.
 
Szczegóły: Film trwa 2 minuty i 4 sekundy. Brak błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Film mógłby być trochę dłuższy, żeby coś się działo, ale jest w sam raz. 8/10.
 
 
Film zdobył 25 punktów, nie jest tak źle. 25/30. Wychodzi -5.
 
 
Następnym filmem będzie:
 
Tak, autorką  tego filmu także jest Maja 25239. Film nosi nazwę Suche Dresy na Dnie Morza cz.1.
 
No ciekawie, może będzie ciekawszy od tamtego.
 
Streszczenie: Sława, bogactwo, władza... (nie wiem o co chodzi) Rano, młody John nadal śpi. Mama (chyba) woła go, aby już wstał. John budzi się. (nie, to nie była jego mama, to jakaś jego przyjaciółka, może siostra). Dziewczyna jest głodna, a mieszkają oni chyba w jakimś małym domku letniskowym, na plaży. Gdy chłopak schodzi do dziewczyny, razem wybierają się razem do miasta, na lody. Robią sobie selfie... Nie wiem, ale te dwa filmy były nie za bardzo ciekawe. Oceniam na 7/10 -,-.
 
Muzyka: Do każdej sceny jest inna, nie będę przedłużać. 8/10.
 
Szczegóły: Film trwa 2 minuty i 20 sekund. Nie jest ciekawy, ale brak błędów. No jeju, co to za fabuła... Czy 1 odcinek zawsze musi być taki '' suchy ''? Powinien zachęcić mnie do obejrzenia następnych, a nie zanudzić. 6/10.
 
No to tak, film uzyskał 21 punktów... Nie jest aż tak dobrze. Ocenię to na +3, -4.
 
 
I tak kończę tego posta, przepraszam, że taki krótki, ale strasznie się śpieszę, jadę nad wodę.
Przypominam jeszcze raz o tym konkursie, czekam na prace. No i piszcie w komentarzach wasze pomysły na serię. Pa pa!
 


PS Chyba czas na nowe logo...

5 komentarzy:

  1. Oczywiście, że wezmę udział :)
    ~maselko120
    gimba-z-MSP.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ale to pod tamtym postem się zgłoś, tam są informacje o czym ma być look itp.

      Usuń
  2. Anonimowy11/8/15 09:34

    Zgłoszę film mojego nay kiedy w końcu go zrobi. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie byłam ruda o.o

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.