♥Przebieramy znajomych #3 - grunge style♥

Cześć kochani!
Na początek chciałam pogratulować dziewczynom, które się dostały razem ze mną na stałe tutaj :)
A co do osób, które niestety nie - nie martwcie się! Spróbujcie następnym razem! ;)
I jeszcze taka informacja do wszystkich.
W tym miesiącu będę wyjeżdżać(wreszcie spędzać normalnie wakacje) więc, mogę dodawać mniej postów, ale na pewno one będą się pojawiać. Chociażby z tableta.
Jest godzina 3:18...tak, wiem..Kiepski czas na dodawanie posta. Nie moja wina, że uwielbiam siedzieć w nocy i przychodzą mi wtedy najlepsze pomysły do głowy :)))
No, ale przejdźmy do rzeczy.
Ostatnim razem nie pisaliście jaki chcecie styl, więc sama musiałam trochę nad tym pomyśleć.
W wyborze pomogła mi moja własna stylizacja, która ostatnimi czasy jest moją ulubioną.
Cena: 3050 sc bez bluzki 
Bluzka jest prawdopodobnie z design studio, więc nie można jej zakupić.
                                         Rzeczy VIP : spodnie, tatuaże na rękach i włosy
W zestawie są jeszcze kreski na oczach, ale ich nie doliczyłam do ceny, ponieważ ich nie widać przez fryzurę. Włosy wybrałam fioletowe, bo wiele dziewczyn lubiących ten styl stawia na odważne kolory na głowie. Co do stroju - utrzymany w ciemnych barwach, tatuaże, kolczyk i podarte części garderoby. Podoba mi się :)
Cena : 3000 sc
Rzeczy VIP : tatuaże na rękach.
Tutaj też postanowiłam wziąć kolorowe włosy (cóż poradzę, że takie kocham ._.)
Założyłam skórzaną(?) kurtkę, która wydaje mi się być świetnym połączeniem ze zwyczajnymi spodenkami. Wybierając buty miałam mały dylemat. Ostatecznie stwierdziłam, że najlepiej będą pasowały te czarne do połowy łydek.

Cena: 2700 sc
Rzeczy VIP : spodnie, kolczyki, buty
Przy wyborze włosów kierowałam się tym, aby było widać kolczyki. Niestety...widać tylko jeden.
Założyłam kurtkę z krótkim topem, spodenki z podartymi zakolanówkami i do tego glany(chyba, jak dla mnie to glany) Lepiej by to wyglądało jakby top pod kurtką był w kolorze białym, ale tak też jest dobrze i dodaję strojowi takiego akcentu.
Krzyże w tym stylu co kolczyki także bardzo mocno kojarzą mi się z tym stylem, więc w momencie ich zobaczenia - wiedziałam, że muszą być częścią stylizacji,

Cena : 2850 sc
Rzeczy VIP: kolczyki i strój z szelkami.
Ten strój trochę różni się od poprzednich i myślę, że to przez te spodnie z szelkami :))
Uważam, że nadal pasuje do stylu grunge.
Dodałam kilka tatuaży - niestety unikaty. To przykre, że rzeczy, których już nie można zakupić mogą tak bardzo dopełnić stylizację. Unikaty to unikaty, a posiadanie ich powinno być rzadkością i z tym akurat się zgadzam.
Dodam jeszcze, że jeśli miałabym tworzyć postać w takim stylu jak w temacie dzisiejszego posta, zmieniłabym kolor ust tej moviestar na ciemniejszy. Odważniejsze kolory "szminek" dałabym również dwóm poprzednim użytkowniczkom. (Emusi nie, bo taki już posiada)
No, ale tu nie chodzi o to, żeby zmieniać cały wygląd tylko ubranie :P
A teraz coś na co czekałam odkąd powstała seria...

WRESZCIE ZOSTAŁ WYLOSOWANY JAKIŚ CHŁOPAK!!
No i co za tym idzie? Nie mogę podać wyceny stroju..Sorry chłopcy!
Tatuaże na ręce są raczej VIP, bo tak jest u dziewczyn. 
Mam nadzieję, że wyszło całkiem ok. Look jak poprzednie utrzymany w ciemnych barwach...Chociaż muszę przyznać, że wielkiego pola do popisu nie miałam ze względu na małą ilość ubrań, które mogłyby pasować do takiego look'a. Trzeba radzić sobie z tym co jest, bo w końcu na tym polega seria, prawda? Ubrać kogoś w danym stylu i to bez względu na to co ma w szafie.
To czasami jest naprawdę wyzwaniem.

To już powoli kończymy, dzisiaj nie będę ustawiać kolejności od najlepszego.
Będzie mi jednak miło jak wy to zrobicie lub dacie znać co myślicie o tym poście w komentarzach :)
Co dają nam komentarze? Naprawdę dużo!
Na ten temat mamy nawet notkę. <KLIK>

Do następnego! ♥





4 komentarze:

  1. Cudowne looki! *o* Chyba będziesz moją ulubioną redaktorką na tym blogu, no i gratuluję dostania się do drugiego etapu na Abi! Może w następnym odcinku styl cyber goth? Chociaż wątpię, że movie stars posiadają takie ubrania xD Proponuję także pastel goth.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo pastel goth to było by super :) Z tym cyber goth to też uważam, że trudno byłoby znaleźć takie ciuchy. Już w takich "łatwych" stylach ciężko mi stworzyć stylizację, ponieważ nigdy nie wiadomo na kogo trafię (z jakim lvl itp). Bardzo dziękuję za te miłe słowa, jesteś kochana ♥

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Numerek 42, jak dla mnie, najlepiej ze wszystkich wyszedł. Może to właśnie wina tych włosów? ;)
    .Móns.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.