MSP poradnik #1

Heeej! Tu Zuzia i przychodzę do was z nową serią. Będą to poradniki! No nie do końca poradniki, seria poradników. Parę pierwszych postów będzie o pierwszych krokach na MSP, będę pisała jak wbić trochę level, SC i ogółem będzie to taki '' gameplay ''. Zapytacie: Jak można zrobić gameplay na blogu?! Nie będzie to do końca gameplay, po prostu pewnie stworzę nowe konto i na nim będę poznawała MSP, tak jakby od nowa ;). Mam nadzieję, że wam się spodoba, ale przechodząc do posta. W tym poście stworzę moviestar, pokażę wam jakieś fajne stroje, nazwy i takie tam. (Ciekawa jestem jak to konto będzie wyglądało po kilkunastu postach, jak się rozkręci XD)

1. Naturalnie, przechodzimy do wybierania płci. Ja oczywiście wybiorę dziewczynę, ale dla chłopaków też będą strje, twarz i nazwy.

Jak widzicie, wybieracie sobie kogo chcecie, lecz na pierwszy ogień wezmę dziewczynę.
Na razie nie prezentuje się za pięknie, tych włosów nienawidzę! Wyglądają, jakby moviestar wstała właśnie z łóżka, np. jak ja ;D xd. Strój nie ma dobrze dopasowanych do siebie kolorów, no może trochę.
 
Co do chłopaka. Razem świetnie się dopasowali, jego kudły też wyglądają jakby dopiero wstał. '' Kudły '' hehe. Strój.. Ja założyłabym mu inną koszulę, ta za bardzo odkrywa klatkę piersiową. No ok, ok. Klatę. Tak, ale w tej wersji, że dopiero wstał, koszula mu pasuje. Chociaż nie do końca wiem, w czym śpicie chłopaki XD. Spodnie, dżinsy. Ja bym nie spała w dżinsach, ale jeśli chodzi o spodnie tak normalnie no to założyłabym mu te spodnie. Lepszych chyba nie ma w tworzeniu moviestar, nie wiem. Kolory są dopasowane, zmieniałabym tylko kolor butów.
 
2. Twarz jest także bardzo ważną rzeczą, jak i strój. Niektóre ms, oceniają Cię po twarzy i stylizacji, więc lepiej wyglądać i stylowo i normalnie.
 
Nie będę przedłużać, od razu pokażę wam twarze.
 
Twarz naszej moviestar z początku, wyglądała tak:
 
To tak, twarz powinna być naturalna, troszkę makijażu nie zaszkodzi, ale nie za dużo. Tutaj zmieniałabym oczy i kolor ust, lub usta. Przechodzę do przemiany. Po przemianie twarz wygląda tak:
 
 
Za chwilę podam kolorystykę, ale teraz oceniam. Usta i nos zostały takie same. Zmieniłam oczy, według mnie, są one najładniejsze, nie wiem czy naturalne, czy nie. Gdy stworzymy konto, mamy więcej do wyboru, ale na początku musimy poradzić sobie z tą małą kliniką piękna.
 
Oczy są niebieskie, a dokładniej ich kolorek:
 
Zaznaczyłam tu dwa kolory, ponieważ nie byłam pewna, który to kolor, lecz na pewno któryś z tych.
Jeśli chodzi o usta, są one jasne, różowe, powiedzmy naturalne. Każdy chyba wie, który to kolor, ale jeśli nie to już wam pokazuję.
 
 
Ymm... Kolor ust jest zaznaczony na zielono, te czerwone ramki to kolor oczu. Dziewczynę już macie, teraz chłopak.
 
 
Jego twarz, wyglądała na początku tak:
 
 
Hahahahha, nos... Bez komentarza, wygląda jak... Nie wiem co. Usta, normalne, chyba najnormalniejsze z tych wszystkich. Oczy, mogą być, ale wybrałabym inne. Przemiana! Twarz wygląda tak:
 
 
Oczy, mogłyby być te, ale te u góry ^ nie są złe. Nos, no nie miałam do wyboru, bo nie ma jakiegoś idealnego. Dziwnie wyglądają te nosy, lol.
 
Kolor oczu:
 
 
Koloru ust wam pokazywać nie będę, no bo i tak dużej różnicy nie ma, chyba nie zmieniałam koloru.
 
3. Jak pisałam wyżej, wygląd jest bardzo ważny, nie NAJWAŻNIEJSZY, ale ważny jest. Gdy zrobiłam już twarz, trzeba przejść do stylizacji!
 
Ajajaj! Przed chwilą napisałam zdania, a tu się okazuje, że jeszcze włosy do wybrania, hehe. Z resztą, i tak do poszczególnych  strojów będę starała się dawać inne włosy, więc nie widzę potrzeby. Stylizację, którą ma obecnie ma na sobie moviestar już oceniałam, dlatego nie będę robić tego drugi. Myślę, że stroje wam się spodobają. Może kiedyś nawet wykorzystacie je dla swojego nowego konta? Ok. Do wyboru nie mamy za dużo, lecz postaram się coś fajnego wybrać. Zacznijmy od dziewczyny.
 
Pierwszy strój nazwałam '' Girl in the large city ''. Po polsku znaczy to ' Dziewczyna w wielkim mieście '. Haha, skojarzyło mi się z takim filmem... Nie napiszę pierwszego słowa, ale jest to
' ##### (jakby to MSP zrobiło XD) w wielkim mieście '. Przejdźmy do stroju, a nie do moich dziwnych myśli.
 
Dobrze, specjalnie poczekałam, aż zrobi tą pozę ^^. Jakby to ocenić. Włosy są ładne, miałam troszkę problem, nad wybraniem ich koloru. Postanowiłam zrobić takie 'ombre'. Właściwie nie wiem, czy to jest ombre, ale dobrze jest! Kciuk w górę XD. Futerko jest brązowe, za chwilę podam kolorki, bluzka pod futrem, oraz spodnie są białe. Nie chciałam robić za dużo tego brązowego, więc dałam spodnie białe, ale jeśli komuś podobałyby się bardziej te brązowe, to możecie zmienić.
 
Kolor włosów:
 
 
Kolor czerwono-czarny - góra włosów
 
Kolor żółty - kolor na dole
 
 
Kolor futerka, butów oraz kolor bluzki i spodni:
 
Kolor granatowy - kolor spodni i bluzki
 
Kolor żółty - kolor futerka i butów
 


 
 

 Moja ms daje łapkę w górę za ten strój! ;)
Dobrze, postanowiłam, że nie będę robić więcej strojów. No ale ok. Ten strój 'Dziewczyna w wielkim mieście' nie za bardzo przypadł mi do gustu, więc na koniec dodam jeszcze jeden. Ale najpierw zrobię stylizację dla chłopaka.
 
 
Ok, przejdźmy do kolorystyki! Koszula jest biała, lecz podam kolor krawatu, spodni i kolor butów. Sznurówki są białe ;).
 
 
Krawat, kolor butów i spodni:
 
Zaznaczyłam na czerwono.
Ok, nazw nie będę podawała, ale taka mała rada:
1. Nad nazwą, lepiej się zastanowić. Nie wpisujcie np. iddfnjdfwkoqskso. Jeśli chcecie, ok. Ale nazwa powinna być niebanalna i do zapamiętania.
2. Ja akurat nie lubię liczb w loginie, jeśli lubicie to wasza sprawa.
3. Nie podawajcie swojego nazwiska w nicku! Tym bardziej e-mailu. Widziałam już kilka loginów, w których jest was email.
 
Co do haseł, także nie powinny być proste. Najlepiej przeplataj różne litery i liczby.
 
Dobrze, teraz pokazuję wam mój strój, który stworzyłam ;). :
 
Gdy moja moviestar jest już gotowa, przechodzimy do nazwy. Napisałam już wam, jak wybierać nazwy. Ja akurat wymyśliłam sobie nazwę Roslini, Haslini. Poczekajcie... Sprawdzę sobie. Dobrze, wybrałam sobie Roslini.
 
Konto już stworzyłam, możecie mnie tam zapraszać, po południu zrobię zadania, więc tam mnie zapraszajcie.
 
 
To tyle z tego posta, mam nadzieję, że się podobał! Pa!
 
 





4 komentarze:

  1. Super! :D Ech.. szkoda, że jak tworzyłam konto to nie było takich ładnych ubrań :/
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu napisałaś czekam na drugą część.
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21/8/15 22:04

    Fajnie, że ktoś zrobił taki poradnik dla początkujących! :D
    Zapraszam http://wykrzyczmitoszeptem-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Szkoda ze kiedys nie bylo tak ladnych ubran :(

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.