Wywiady #1

Hej! Tutaj Zuza! Dzisiaj, jak już mówiłam dużo razy, pojawią się Wywiady, ponieważ serii Subway Styl nie będę prowadzić. Z góry przepraszam Florę z abieska-wariatka.blogspot.com , dużo osób prowadzi pewnie taką serię, więc przepraszam, że myślałam, że ode mnie odgapiłaś. Ok, dzisiaj 2 wywiady przeprowadzę. Aha, jeszcze jedna wiadomość. Możecie się zgłaszać do wywiadów jeśli chcecie, wybiorę 2 osoby. Do serii Look! Cool Film! też możecie, chociaż oceniam tam filmy z Top.

Pierwszy wywiad przeprowadzę z Misilia123.

Ja - kolor fioletowy
Inni - np. Misilia123 - kolor czerwony

Hej, czy mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad na bloga?
Ok.
Skąd dowiedziałaś się o msp?
mmm... z tego co pamiętam to od koleżanek.
A kiedy założyłaś tu pierwsze konto?
Gdzieś 2 lata temu.
Dobra, czy chciałabyś zmienić coś w MSP? Np. przywrócenie unikatów itp.?
Tak, chciałabym przywrócić unikaty.
Co najbardziej podoba Ci się w MSP?
Mmm...Wszystko!
Ok, a czy poleciłabyś MSP swoim koleżankom, które w to nie grają czy nie?
Tak.
I na sam koniec, chciałabyś kogoś pozdrowić?
Tak, wszystkich z twojego bloga.

Jakoś tak mi się krótki wydaje ten wywiad u góry, ale teraz przeprowadzę wywiad z Angelik@10xd.

Nie będę pisać tego czy mogę przeprowadzić wywiad.

Skąd dowiedziałaś się o MSP?
O msp dowiedziałam się od kuzynki, to znaczy wiedziałam, że istnieje z reklam, ale nie wiedziałam jak założyć konto. Minęło trochę czasu i kuzynka mi pokazała i założyła mi konto.
Ok, a mniej więcej w którym roku założyłaś tu twoje 1 konto?
Pierwsze konto założyłam mniej więcej w 2012 roku.
Dobrze, czy chciałabyś zmienić coś w msp? Np. przywrócenie unikatów lub coś innego?
To znaczy nie. Jedyne co bym chciała to żeby raz w miesiącu lub raz na 3 miesiące był tydzień unikatów.
Co najbardziej podoba ci się w msp?
To znaczy prawie wszystko, a najbardziej to, że jest YouTube i mogę słuchać swoich ulubionych piosenek. Drugie też jest dlatego, że są fajne i stylowe ciuchy.
A czy poleciłabyś MSP swoim koleżankom, które w to nie grają czy raczej nie?
Z chęcią, w deszczowe dni możemy się spotkać przez msp. Niektórym już poleciłam.
I na sam koniec, chciałabyś kogoś pozdrowić?
Tak, z wielką chęcią pozdrawiam serdecznie mirusie209, sylwie30dx i wszystkich kto czyta tego bloga. Dziękuję :* i buziaczki dla wszystkich.

No i to były nasze wywiady, jeśli chcecie, żeby z wami przeprowadzić wywiad napiszcie w komentarzu. Jeszcze jedna informacja. Zapraszacie mnie do znajomych, ale niestety nikogo nie przyjmuję, nawet VIP'ów. Mam 315 znajomych, a jak skończy mi się VIP to będę miała limit, więc nie przyjmuję.

Do zobaczenia jutro! Pa!

3 komentarze:

  1. Anonimowy6/8/15 16:08

    Jeśli chcesz możesz ze mną przeprowadzić. xd nick: bith443m :33 Napisz pytania na priv. Oks? xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (z konta kuzynki) Ok, wywiady beda we wtorek wiec na pewno z toba przeprowadze ;)

      Usuń
  2. Anonimowy20/8/15 18:59

    Ja się zgłaszam do wywiadu :) Nick: jaija001

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.