Stworzenia #1

Cześć! Dość dużo osób się zgłosiło. Pod tym postem również możecie się zgłaszać. Będę jednak wybierać 3 osoby, bo to fajna zabawa. Więc pierwszą osobą którą przemieniłam jest: Denis004, który napisał do mnie specjalnie na priv.
Denis nie ma za dużo ciuchów, ale kombinowałam, kombinowałam, aż wykombinowałam :) Zrobiłam Anioła Śmierci, tak wiem.. To dziwne.. Ale tylko to udało mi się zrobić z jego ciuchów. :D
Teraz sprawdźmy czy pasuje:
Włosy: 8/10
Bluzka: 10/10
Spodnie: 8/10
Buty: 5/10
Dodatki: 10/10
Razem: 41/50 Dobrze!

Następną osobą którą zrobiłam jest: Wampirzyca Alice
Od razu kiedy zauważyłam ten '' kożuch'' czy tam polar, postanowiłam przebrać Alice za .. Inuita! Tak, wiem.. Dziwne, ale  moim zdaniem, jest to najpięknejszy inuit jakiego widział świat XD
Teraz sprawdźmy czy pasuje:
Włosy: 6/10
Bluzka: 10/10
Spodnie: 8/10
Buty: 10/10
Dodatki: 9/10
Razem: 43/50 Byłoby lepiej gdyby nie włosy, inuici najczęściej mają ciemne. Dobrze!

Ostatnią osobą którą stworzyłam jest: Selenne
Tu, jak u Denisa, nie wiedziałam jak zrobić Selenne.. Główkowałam i się udało. Stworzyłam syrenę! Dość fajnie mi wyszedł ten strój, na szczęście tych '' spodni'' od bluzki nie widać, tylko trochę.
Teraz sprawdźmy czy pasuje:
Włosy: 9/10
Bluzka: 6/10
Spodnie: 10/10
Buty: Brak
Dodatki: 10/10
Razem: 35/40 Prawie bardzo dobrze!

No to ten, możecie nadal się zgłaszać i pisać opinie na temat looków. Na prawdę, było ciężko :D
~ Adios!  Verlin!

9 komentarzy:

  1. Super Ci wyszło :D Zgłaszam się :3
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17/8/15 00:18

    Wszystkie looki mi się podobają oprócz tego dla Selenne. Zgłaszam się! Nick: PaulaWariatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się 1 :P Zgłaszam się
    ~maselko120

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne look'i. Zgłaszam się! Nick: 1babi1

    ~Kafelek

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłam się już u Ciebie na priv, ale nie odpisałaś, więc zgłaszam się ;)
    ~Zuza C;

    OdpowiedzUsuń
  6. Looki są ok c; & zgłaszam się *^-^*

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Nick: Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20/8/15 18:47

    Jestem ciekawa co zrobisz ze mną 8) Nick: jaija001

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.