Look - World of Bones

Hej Kochani ♥!
Tutaj Zuza, która w swej mądrości pisze post o 1 w nocy. Dzisiaj przygotowałam dla was look, który mi się meeeeee[...]eeega podoba, ale jakoś nie wiedziałam czy go wstawić na bloga. Jako że hajsu brak, to nie kupię, ale jakbym miała, to bym na pewno kupiła.
Ogólnie całość mi się podoba. Głównym elementem kolorystycznym w looku są ozdobione opaską włosy w kolorze pudrowego różu. Sukienka dość prosta, buty też. Najpierw miałam dodać okulary - spirale dla VIP, ale uznałam że te dodają look'owi fajnego charakteru, i czynią go strojem dla wszystkich. Jestem zadowolona z ceny. Kolory look'a sprawiają, że  można łatwo dodać do nich inne posiadane dodatki, bez zbędnych wydatków.
Skład:
Okulary - Tanie, dodające lookowi charakteru.


 Buty - W cenie jak najbardziej im odpowiadającej, proste, pasujące do wielu rzeczy.

Sukienka - Nigdy nie myślałam, żeby jej użyć, a tu proszę, jak ładnie pasuje. Cena trochę jednak za wysoka.

Opaska - Od kiedy zobaczyłam od razu wiedziałam, że muszę z nią zrobić look. W sumie była inspiracją do stylizacji. Co do ceny, mogliby odjąć 100 sc.

Włosy - Wysoki, luźny kok w kolorze pudrowego różu, w normalnej cenie.


Kolorystyka:
~~
Kochani, jak zwykle proszę o opinię co do looka i posta w komentarzu. Starałam się, aby był on jak najdłuższy i jak najciekawszy ;). Następnym razem spodziewajcie się starej-nowej-odświeżonej serii.
Do napisania!
Kocham - Xczarna89.

4 komentarze:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.