Look 'Classical Green' -bez vip-

Heja Kotki! Tu Lady Lexy

Dzisiaj mam dla Was zwykłego, prostego looka, aczkolwiek mi bardzo się podoba.
Zanim przejdę do gadaniny, może najpierw go przedstawię?
Cena jak na dzisiejsze czasy jest chyba w porządku. Da się uzbierać w jeden dzień, ale ciiii, ja nic nie mówiłam. c;
Na początku miało wyjść w ogóle coś innego, ale wyszło to. Bardzo mi się podoba. Jest zwykły, bez zbędnego wymyślania, kombinowania. Kojarzy mi się z początkiem roku szkolnego. Chyba przez ten kapelusz, bo w nazwie ma 'school'. Ale look cały jest taki raczej szkolny. Trampki, koszula, spodenki i rozpuszczone włosy. Moim zdaniem wszystko tu do siebie pasuje. Nic się z sobą nie gryzie.

Skład:
Najdroższe są włosy, a najtańsze rzeczy to koszula i kapelusz. Myślę też, że trampki nie powinny tyle kosztować. Cena jest zawyżona. Ja bym je wyceniła na ok. 400-450 sc. To zdecydowanie obniżyłoby choć odrobinę cenę looka. Włosy są jednymi z moich ulubionych, tak samo jak spodenki i kapelusz. Warto dodać, że look może kupić każdy, MS bez VIP'a także.

Kolorystyka:
To są kolory podstawowego wariantu. Poniżej zobaczycie inne wersje kolorystyczne.

Najgorzej wypadła chyba ostatnia wersja. Najbardziej podobają mi się eee... Nie wiem które... Ale wszystkie oprócz ostatniej wersji kolorystycznej. Tak, zdecydowanie. Ta z czarnymi włosami i oraz ta pośrodku ma w sobie to coś, że tak to ujmę. Gdybym miała kupić, to nie wiem, na którą bym się zdecydowała.
Nie będę dodawała kolorystyki tych wersji, bo to tylko dodatek. Jeśli ktoś chcę, to mogę dodać. Wystarczy napisać ;)

Mam nadzieję, że post się spodobał.
W komentarzach piszcie swoje opinie na temat looka i jego wersji kolorystycznych!
Trzymajcie się, do następnego, pa! ;*
Lady Lexy

9 komentarzy:

  1. Śliczne looki :3 Fajne to logo B)
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to uzbierać w 1 dzień o. O WOW xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to uzbierać w 1 dzień o. O WOW xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądać seki, wymieniać się sekami, oglądać sobie z innych kont itd itd. Jest wiele sposobów ;) Niedługo będzie o tym post.

      Usuń
  4. Anonimowy29/8/15 21:56

    booże jaki zjebany

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny look. C;
    I tyle SC uzbierać w jeden dzień?! xD Nie dałabym rady.. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mogę tyle SC w jeden dzień uzbierać, "wkradając" się do pokojów innych MS i "kradnąc" kasę, która wypada ze zwierzaczków właścicieli 8)
    .Móns.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej podobała wersja 1 i 3. A I JAK TAK SZYBKO UZBIERAĆ TYLE SC?

    OdpowiedzUsuń
  8. BĘDZIE POST O TYM JAK TAK SZYBKO ZAROBIĆ! :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.