MSP REAL #1

Cześć kochani, tu Kawa.
Dzisiaj przychodzę do Was z lookiem zrobionym niedawno. Od tego postu zaczyna się też seria zatytuowana:

MSP REAL

Look nazwałam ''Crop Life''.
To od nazwy topu (:


6 rzeczy, nie dla Vip, 2500 SC, troszkę drogi.

~*~ SKŁADNIKI ~*~
Messy Punk - 500 SC 
Teeth - 500 SC (zdaniem Zó najsłodsza rzecz w looku <3)
Fringe Navajo Top - 350 SC
Marine Colored - 350 SC
Leather Fandago - 350 SC
All Starz - 450 SC.

Co do innych wersji kolorystycznych, mam również taką, moim zdaniem nawet lepszą od oryginału.


Teraz, żeby post nie był krótki, przejdźmy do sedna tej całej serii - ubrań w prawdziwym życiu!

Oryginał:
fryzur nie będzie, głównie chodziło mi o ciuchy

Crop top z frędzlami (był morski, wycięłam zbędne tło i popróbowałam z barwą w Gimpie, ostatecznie wyszło coś takiego) - Vinted

Krótkie spodenki (kolor nie do końca taki sam, aczkolwiek podobny) - Vinted


Buty Converse (też nie do końca, btw w następnych ubraniach już nie będę opisywać barwy, ma być po prostu przybliżona) - Merlin

Inna wersja kolorystyczna:


Crop top z frędzlami - Vinted


Krótkie spodenki - Tablica.pl


Buty Converse - Sprzedajemy.pl

Co do dodatków, nie znalazłabym pewnie w takich kolorach i o takim samym wyglądzie, coś takiego nie ma sensu szukać. ;)

To już tyle na dzisiaj. Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle masz u mnie nominację do tagu: razem-w-msp.blogspot.com

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.