♥ Tydzień unikatów 2015 #2 ♥

Podejrzewam, że wszyscy już wiedzą o trwającym od czwartku TYGODNIU UNIKATÓW:)
Byłam bardzo podekscytowana, gdy czekałam na ten moment z tego powodu, że to mój pierwszy tydzień uni. Muszę jednak przyznać, że wchodząc na msp moja ekscytacja nieco opadła. Weszłam w sklep, wyobrażając sobie już co kupię. Okazało się jednak, że rzeczy, których oczekiwałam..nie było. Co chciałam kupić? Słynne serca na nogę i inne fake tatuaże. Na pewno wiecie o jakie mi chodzi, a jeśli nie dodaje zdjęcie.

Na te unikaty najbardziej czekałam, mimo że serca już mam, chciałam mieć ich więcej w różnych kolorach:) Jest mnóstwo innych unikatów na, które czekałam, a się nie pojawiły :( No, ale nadal ogromnie się cieszę.
Dobra napisałam już jaka była moja reakcja, a teraz pokażę co mamy dostępne w tym tygodniu, oraz rzeczy związane z tematem konkursu.




Przyznam, że jest niewiele rzeczy, które mi się spodobały i z którymi miałam pomysł na look. 
Jest to spowodowane pewnie tym, że mój gust jest dość wybredny. Najbardziej wpadł mi w oko fioletowy sweterek na pierwszym screenie. Może to dziwne, ale podobają mi się tego typu rzeczy nawet w rzeczywistości, więc nic dziwnego, że od razu po zobaczeniu go, wiedziałam, że go mieć:) Stylizację, którą z nim wymyśliłam umieszczę w drugiej części postu, a na razie kontynuujmy tą.


Tutaj najbardziej spodobał mi się wieszak z ubraniami i na pewno jakoś niedługo dodam go do mojego pokoju, który swoją drogą wygląda okropnie i muszę się nim zająć wreszcie.
Przyznam, że nie wiem czy coś jest ze starego msp, ale jeśli wy wiecie to piszcie w komentarzach. Ja nie mam pojęcia, ale to ze względu na to, że nigdy jakoś nie zajmowałam się moim pokojem i rzadko kupowałam coś do niego. 
Chciałam pokazać animację, ale oczywiście nie mam jak ich pokazać, bo same screeny byłyby bez sensu. Nowe tła są tylko dwa. Jedno takie jakie mamy pokazane w tle gry, a drugie z jakąś starą grafiką.

DOBRA TERAZ DRUGA CZĘŚĆ.
Pokaże wam look stworzony z samych unikatowych rzeczy. 
Będzie to zestaw, który osobiście zakupiłam (bo zakochałam się w sweterku)
LOOK#1
Cena: 1100 sc +buty, których nie mam zakupionych (400sc) czyli 1500sc
Żadnych rzeczy VIP, ani DIAMOND.
CENA JEST WYJĄTKOWO TANIA! Tak jak pisałam zakochałam się w sweterku.. Bardzo mi się spodobał i jak tylko go zobaczyłam - miałam pomysł na look. Stworzyłam go w takim dziewczęcym stylu. Może trochę uczennicy(?) No w każdym razie podoba mi się strasznie! Jestem całkowicie zadowolona z tego jak wyszło. 
Inne wersje kolorystyczne:




Jeśli ktoś chciałby wiedzieć jakich kolorów dokładnie użyłam niech pisze w komentarzu, wtedy dodam. Najmniej podoba mi się środkowa wersja, ale zrobiłam ją na prośbę mojej młodszej siostry, która chciała zobaczyć coś w mocnym odcieniu niebieskiego.
Chciałam zrobić więcej zestawów, ale moja kreatywność dzisiaj to tragedia, więc macie tylko jeden...
No i mam komunikat.
Seria ,,Przebieramy znajomych" nie będzie już kontynuowana. 
Co prawda było tylko 5 postów z niej, ale nie mam już chęci jej prowadzić. Pewnie zauważyliście, że nie dodaję jej już długo, a moje posty są w różnej tematyce, a nie z żadną serią.
Jestem w trakcie wymyślania, więc na pewno wkrótce napisze coś o tym, ale na razie nie mam pomysłów. Jeśli wy macie, to piszcie w komach! :P

No i korzystając z okazji, że piszę post już po skończeniu loga, to wstawiam Ci tutaj Zuziu. Nie wiem czy o coś takiego Ci chodziło i czy się spodoba, ale mam nadzieję, że może być.
I przypominam, że jeśli ktoś by chciał logo to nie robię żadnych na zamówienia, ale czasami jak mi się nudzi. Jeśli, więc chcielibyście logo to piszcie na e-maila: akcibzreiw@gmail.com to zobaczę co da się zrobić. 

Do następnego! :*

5 komentarzy:

  1. Fajny post, i look też jest super. Tylko widzę troszkę błędów, np. ,,napisze" zamiast ,,napiszę", albo napisałaś ,,ciesze" zamiast ,,cieszę". Mogłoby być trochę mniej emotikon, ale i tak fajny post. ;w;
    ~`.H
    ( Omg jak ja lubiem siem podpisywać ^^ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poprawę, nie zwróciłam uwagi, bo pisałam to w nocy i byłam zmęczona:) Już poprawiam.
      A co do emotikon, staram się je dawać po to, aby post nie wydawał się taki smutny

      Usuń
  2. Anonimowy26/9/15 10:08

    Dobrze, że co roku nie ma tego samego, a według mnie te rzeczy są świetne *-*.

    ~Paula
    ~Szczerbatka
    ~Ciamciaramciaaa
    Life-in-many-worlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój pierwszy taki tydzień, więc nie mam pojęcia co było dostępne w poprzednim:)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.