Ichigao

Heja kochani! Tu Lady Lexy

Być może niektórzy z Was widzieli już na forum lekką aferę między Karoliną (dawniej DFY, teraz Taumiel) a Ichigao


Zaczęło się od tego, że Karolina pokazała mi tego screena:

(klikajcie na zdjęcia, aby je powiększyć)

Taumiel pisała z Ichigao, na GG pokazywała mi wszystko. Tu macie screeny:







Jak widzicie, Ichigao chciała tylko rozgłosu i fejmu. Gdy Karolina odmówiła- ta ją wyzwała. Bardzo dorośle.
Jeśli z kimś się przyjaźnię, to zawsze, ale to ZAWSZE bronię tej osoby. Karolina jest moją przyjaciółką, więc po prostu musiałam się za nią wstawić. Ale wpadłyśmy na pewien pomysł. Tak, był to podstęp, ale ja nie odpuszczam. Nie będę Wam tłumaczyć naszego pomysłu, bo po co? Poniżej macie moją rozmowę z Ichigao związaną z planem.










Pisałyśmy też dalej. W pewnym momencie Ichigao zaprosiła mnie do naj- przyjęłam. W końcu no wiecie... Udawałam. I dla jasności- to wszystko co pisałam do Ichigao, to kłamstwa.  Nie pokłóciłam się z Karoliną.

Co była najśmieszniejsze?

        Powinno być tak:
I: kup mi liste
Ja: mam 92 sc tylko
I: ale ja chce liste ;_;
        Ale msp mi bardzo się lagowało.

Nie powiem, ten post jest w ramach zemsty za wyzywanie Karoliny i oszukiwanie. Karolina NIE PRZYJAŹNIŁA SIĘ NIGDY Z ICHIGAO. Kiedyś pisały trochę ze sobą, ale tylko tyle.
Mam o wiele więcej screenów, ale w sumie to by było już niepotrzebne.

Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie. Pewnie każdy by tak zrobił na moim miejscu. Nie pozwolę na wyzywanie mojej przyjaciółki. Pewnie wyjdę teraz na zołzę po opublikowaniu tego posta, ale cóż. Zrozumcie mnie.

PS: Zgłoszonko za 'suka' i 'ściera' poleciało.
PS2: Jeśli zdążę napisać teraz posta, to jutro pojawią się prawdopodobnie trzy posty. Jeśli nie pojawią się jednak, to przepraszam, ale jutro mam otrzęsiny i wracam do domu po 18.

xoxo
Lady Lexy

2 komentarze:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.