Look 'Nie przestań sobą być'

Heja Kochani! Tu Lady Lexy

Chciałabym Wam pokazać looka. Nie jest dla wszystkich, ale myślę, że choć paru osobom się spodoba.
Tak się prezentuje:
Bluzka jest z nowego konkursu. Gdy tylko ją ujrzałam- byłam zakochana! Serio, uwielbiam takie ciuchy. Może wiecie, że ostatnio na msp zaczęłam się ubierać w ciemne kolory lub mieszankę jasnego, pastelowego z szarym/czarnym. uwielbiam takie połączenia. Moim zdaniem wtedy look wychodzi przepięknie, a do tego skrywa w sobie tajemnicę. Co do całości- moim zdaniem wszystko do siebie pasuje. Trochę przeszkadzają te kreski na spódnicy, ale nie rzuca się to w oczy. Stylizacja nie jest tania, ale da się zarobić szybko, nawet w jedną godzinę jak ktoś się postara. (będzie post o szybkim zarabianiu) Jest dla wszystkich, nie ma tu rzeczy za diamonds ani dla vip. 


Wszystkie te rzeczy osobiście uwielbiam!

Tak jak już mówiłam- k o c h a m  połączenia takich kolorów.

Więc przejdźmy do innych wersji kolorystycznych!
Białe okienko w miejscu, gdzie powinien być czarny, to kolor włosów.
Fioletowa ramka- zestaw pierwszy
Różowa ramka- zestaw drugi
Zielona ramka- trzeci zestaw

Nie wiem jak Wam, ale mi strasznie podobają się te wersje! Moim zdaniem są lepsze od oryginału. Pierwszą wersję kolorystyczną dałam nawet do listy życzeń. Jak będę chciała, to może sobie zarobię na nią dzisiaj.

Wyraźcie swoje opinie w komentarzach :)
Zaraz pojawią się jeszcze dwa posty. Wyczekujcie!

xx
Lady Lexy

3 komentarze:

  1. Pierwsza! ❤
    Ło jessu,śliczny look.
    Kochaam tą bluzkę,tak ja Ty. ^^
    Ech,chyba kupię ten look.. Można? *-*
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.