Q&A 1/2

Cześć! Tak wiem, ten post miał być w środę, ale napisaliście mi tyle pytań, że podzielę to na dwie części, i nadal możecie mi zadawać, albo pod tamtym postem albo pod tym. Więc, wybrałam kilka najlepszych moim zdaniem pytań od Was. Zaczynajmy!
( te co będą skreślone, na te nie odpowiadam, hihi )
1. Mogę napisać na kanapce, ale kanapki napisać to już nie wiem ok.
2. Zorganizowałabym wojnę na naleśniki.
3. Nie lubię budyniu, więc chyba tak.
5. Bo nie i koniec.
6. No jasne że NIE.
7. To uratuję świat ju.
8. Nie zmieszczę się :/
9. No właśnie zobaczą, więc założę grupę ze szczerbatym jednorożcem i je pokonamy.
1. Na MSP mam nick '' verlin! ''.
2. Miałam ( niedawno odzyskałam) konto na msp z nickiem '' verlin'', było to jeszcze w roku 2011, wtedy zaczęła się moja historia. Poznałam wiele super osóbek, ale po jakimś czasie moje konto zostało zhackowane. I wtedy postała '' verlin! ''. W roku 2014 postanowiłam że napiszę do modów w tej sprawie ( A minęły aż 2 lata wtedy, od zhackowania). Czekałam z niecierpliwością na ich odpowiedź aż w końcu napisali, że minęło zbyt dużo czasu aby to konto jeszcze uratować. Podziękowałam im za odpowiedź i sama spróbowałam odzyskać. No i teraz je mam, hihi, rozpisałam się.
3. Tak jak pisałam mam też '' verlin'' i więcej kont z 2011 roku xd
4. Byłam młodsza, no wiadomo, miałam 8-9 lat. Zobaczyłam reklamę, postanowiłam że spróbuję no i tak się znalazłam aż tutaj.
5. Zawsze starałam się być opanowana, i nie reagować na jakieś hejty w moją stronę. Były takie momenty, ale mało ich było.
6. Blogguje na tym, oraz na takim blogu o HP, piszę tam opowiadania, ale w czasie szkoły trochę się opuściłam.
7. Mam 13 lat.
8. Na razie tego nie planuję, ale też i gram w tą grę z umiarem. 
9. Jasne że zrobię, jeżeli to widzisz to Twój login na MSP to '' SENSITY''? Bo nie jestem pewna xd
10. Jasne że oglądam. Youtuberów jest dużo, ale ostatnio oglądam różne DIY, Agnieszkę Grzelak, OMatkoICórko, i wiele więcej.
11. 244 dni xD
12. Na MSP ubieram TYLKO jasnoróżowe włosy. Jakieś tatuaże, kolczyki, ubrania czarno-różowe i jest git. W realu nie mam wybranego stylu.
1. Blogguje już chyba 2-3 lata.
2. Tak, właśnie jem ok.
3. Oglądam filmy w których występuje ( KOCHAM TO XD) i robię looki, forum itd.
4. Mam, psa i chomika xd
5. Bodzio i Gacuś
6. 21 stycznia hihi
7. Mi się nudzi xd
1. Najbardziej lubię to, że wszystkie redaktorki współpracują, przyjaźnią się. Mamy konfe na fb i tam ze sobą piszemy, a nie że żadna nie wie o co cho i zero tolerancji. Ogólnie lubię wszystko na tym blogu :')


I to na tyle z pierwszej części, czekam na resztę pytań, papa!

8 komentarzy:

  1. Ej.. a można tu zostać redaktorem? Kto jest założycielem.. jaki ma login jak się skontaktować?? Bo bardzo mi zależy żeby tutaj Pisać. Proszę o szybkie odpowiedzi!


    `Nieznana.. A może jednak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay. Moje pytankaa! ^^
    Serio moje były jednymi z tych "najlepszych"? XD Łoo..
    Taak? Jadłaś ogórki?! To super,ja też jem.
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mój nick to Sensity :)
    *Jestem sławna w internetach ;p *
    No to ja czekam na logo ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu jak tu piszę komentarz to jest zawsze napisane: ,,Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zatwierdzać. Włączyłam to, bo było dużo spamu. ;)

      Usuń
  5. Mogę pisać więcej pytań?

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.