Wypad do kina

Heja Kochani! Tu Lady Lexy
To drugi post dzisiaj- jeśli ktoś nie widział poprzedniego, to zapraszam!

Dzisiaj razem ze swoją klasą oraz 1b pojechaliśmy do Ełku do kina na film 'Mały Książę'. Później mieliśmy mieć czas na pochodzenie po galerii.
Po 8 godzinie byliśmy ustawieniu przy wyjściu z gimnazjum. Panie nas policzyły i ruszyliśmy do autobusu. Jechaliśmy przez około 40 minut. Następnie czekaliśmy niecałe 20 minut, aby wpuścili nad do sali. W tym czasie kupowaliśmy jedzenie (popcorn, niektórzy nachosy (uwielbiam nachosy, o jeju)) i chodziliśmy do łazienek, tak dla urozmaicenia czasu haha. Gdy weszliśmy do sali na początku były reklamy. Myślałam, że film/bajka będzie nudny/a, ale... Myliłam się, i to bardzo.

W niektórych momentach prawie płakałam. Raz już nie wytrzymałam i łezka mi poleciała.
To jest na prawdę bardzo piękna ekranizacja. Niekórzy się nudzili, no cóż... Najwyraźniej nie mogli zrozumieć tego filmu. Trzeba było troszkę pomyśleć, a nie ślepo patrzeć się w ekran.
Jeśli ktoś ma możliwość pojechania do kina na tą bajkę, to serio, polecam! Mówię Wam, mnie serce tak ściskało, że masakra. Ledwo powstrzymywałam się przed wybuchnięciem. Do tego tam był takie cudowne, prawdziwe cytaty... Może wymienię kilka z nich:


"- Na pustyni jest się trochę samotnym.
- Równie samotnym jest się wśród ludzi"
~
"[..] jeśli mnie oswoisz, będziemy potrzebni jeden drugiemu. Ty będziesz dla mnie jedyny na świecie. Ja będę dla ciebie jedyny na świecie..."
~
"Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."
~
"Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić."
...

Mam nadzieję, że choć troszkę zachęciłam Was do obejrzenia tego. Na prawdę- warto. 

Po filmie chodziliśmy po galerii. Razem z moimi przyjaciółkami zrobiłyśmy sobie w budce fotograficznej zdjęcia. Zjadłyśmy też pyszne lody. Parę minut przed godziną 12 wyjechaliśmy do szkoły. Mieliśmy jeszcze lekcje fizyki oraz biologii. Nie ma tu co opowiadać jednak, więc to już koniec.

Powiedzcie, czy podobają się Wam takie posty?

Nie pojawi się trzeci post, przepraszam. Musze zrobić parę rzeczy. 
xx
Lady Lexy

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam ten film w kinie Korona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam książkę,ale filmu nie oglądałam.
    Wszyscy polecają,muszę się kiedyś wybrać na to do kina. ^^ Haha,koleżanka była i mi opowiadała o tym filmie..
    Hyhy,najbardziej słodkie było :
    "Narysuj mi Baranka.." :')
    Jessu,kocham. <3
    ~Negatywna
    Rozpisałam się? Nie? Fajnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam na tej bajce.
    Mi sie podobała :)
    ~ Noe

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałam książkę pod koniec wakacji (teraz mam to jako lekture), potem byłam na tym w kinie.
    Raz się popłakałam. Pamiętam to przerażenie gdy zabrali tego pana do szpitala...

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.