Wydarzenie Halloween- zapowiedź

Heja Kochani! Tu Lady Lexy

Na wstępnie chciałabym podziękować osóbkom, które życzyły mi jak najlepiej w poprzednim poście. Jesteście dla mnie ogromnym wsparciem! Kc!

Przejdźmy teraz do postu.
Jak pewnie widzieliście, na MSP pojawiła się informacja dotycząca eventu z okazji Halloween. Znając życie tradycyjnie będą zadania, a największą nagrodą będzie Boonie. Zobaczmy informacje od moderatorów.
Czy tylko dla mnie te napisy przypominają stare msp?

No cóż, miałam rację. Mistyczny zwierzak Halloween. Hmm... Pewnie będzie czarny/szary/czerwony/zielony. Albo może to będzie taki boonie podobny do dyni? Możemy się tylko domyślać.
Ja zadania będę wykonywać tylko po to, aby pisać Wam o nich tutaj. ;) Nie potrzebuję kolejnego zwierzaka. Mam już tyle, że wszystkie i tak mi się nie mieszczą. Głupi limit. Po co on w ogóle jest?

Do zobaczenia w następnym poście!
xx

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki kicia xx
      Zrobiłam teraz sobie dwa, bo mi się nudziło.

      Usuń
  2. Ten limit jest po to żeby nas wkurzać xD
    Ja mam chyba 15 zwierzaków, a bawet bje pamiętam jak je kupowałam, mam jakieś z gazetek jeden z VIPa na rok i 2 z zadań.
    Nwm czemu, ale w sumie to podkba mi się look pixi na tych zadaniach xd Myślę że ten boonie to będzie jakąś dynia, nietoperz, albo coś takiego

    ~Hanny <3
    'Oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modzi ostatnio bardzo lubią nas wkurzać ;'))))
      Mi też look się podoba, lubię takie cosie.
      O, w sumie nietoperz też może być!
      xx

      Usuń
  3. Ciekawe jakie w tym roku będą zadania..
    Haha,chyba takie jak w zeszłym roku np. : "Daj Love It na jeden Halloweenowy Artbook.". Jeśli tak,to leje z kreatywności Moderatorów.. XD
    ~Negatywna
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  4. No według mnie to może będzie taki ''mini wampirek''. Pozdrawiam serdecznie! xxLalaaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne logo ♥
    Fajny post c;
    Mam boonie z eventu na Halloween, który był rok temu, przypomina zombie. Może w tym roku będzie wampir? Szczerze bardzo chciałabym jakiegoś "dyniowego" xd

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne Logo <3
    Mam nadzieje że ten Booni nie będzie taki sam jak w sklepie (potworek) Wole dynie, nietoperz, wampir itp!

    Robisz loga?

    ~Biala/Czarna Panna / & Arlia &

    |MOJEKonta|

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.