Unikaty- co to? Jak to zdobyć? Jakie są? ITD


Heja kochani! Tu Lady Lexy

Pytałam na MSP, czy ktoś ma pomysł na posta- dostałam odpowiedź. Bardzo dziękuję llijka (przepraszam, nie wiem jak odmienić)
Zacznijmy!

CO TO UNIKAT?
Unikat na MovieStarPlanet to inaczej rzecz, której już nie ma. Nie można już kupić. Niektóre są łatwe do zdobycia, inne bardzo, ale to bardzo rzadkie.

JAK ZDOBYĆ UNIKAT?
Unikaty możemy zdobyć na przeróżne sposoby. Niektórzy mają unikaty, a nawet o tym nie wiedzą. Dużo osób wymienia się unikatami, daje specjalne pozdrowienia, rzeczy z listy życzeń. Co roku są także tygodnie unikatów- zawsze w miesiącach jesiennych. Przez jeden tydzień możemy kupić unikaty, które pojawiają się w unikatowym konkursie. Zazwyczaj te rzeczy nie są drogie, a bardzo tanie jak na dzisiejsze ceny. Kupując vipa na miesiąc, trzy miesiące lub rok, także dostajemy unikata! Zazwyczaj też w konkursach halloweenowych, świątecznych i sylwestrowych możemy kupić rzeczy, które później nie są dostępne. Kupując gazetkę MSP również dostajemy unikat. Najbardziej polecam jednak wymienianie się unikat=unikat, tylko przez interakcję 'wymiana'. Tutaj macie posta, gdzie jest napisane co zrobić, aby wymiana była bezpieczna.

JAKIE SĄ UNIKATY?
Niestety nie dam Wam wszystkich zdjęć unikatów, ponieważ tego jest od groma. Postaram się jednak, aby było ich jak najwięcej:
 Wszystkie zdjęcia to moje screeny, ArtBooki nie są moje, należą do ich twórców. 


Inne posty dot. unikatów:


To już wszystko. Mam nadzieję, że post się spodobał c; Robiłam go długo, a powinnam się przygotowywać na urodziny przyjaciółki. Ehh :D
xoxo

2 komentarze:

  1. Hej, masz ode mnie nominację do tagu na: razem-w-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te 3 włosy to nie uni

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.