♥Przebieramy znajomych #5 - Back to school ♥

Cześć, cześć:) Tu Asia, wampirzyca Alice(;-;)..Tak wreszcie piszę post.
Czemu nie pisałam? Już wyjaśniam.
Wszyscy wiecie, że zaczął się rok szkolny. Ja szłam do nowej szkoły i chciałam się oswoić w tej nowej sytuacji. Jest to jeden z wielu powodów, ale o reszcie nie bardzo chcę opowiadać.

Dobra wyjaśnienie już było, więc przejdźmy do tematu notki.
Dzisiaj przebiorę znajomych w takie typowe, szkolne stylizację. A tak btw cieszycie się z powrotu do szkoły? (Ja nie bardzo, ale udawajmy, że tak)
Jak zwykle będziemy szukać od najmniejszego do największego, więc szukamy osoby, która na liście moich znajomych jest 4...
Cena: 2150 sc
Rzeczy vip: włosy, okulary
Jak tylko zobaczyłam ten sweterek od razu pomyślałam, żeby zrobić look takiej typowej kujonki i myślę, że wyszło całkiem nieźle.
Spójrzmy jak wygląda to po zmianie kolorystyki:
Dopasowałam do siebie wszystko kolorystycznie. Moim zdaniem takie szczegóły mają duże znaczenie. Zamieniłam brąz na mysi blond, a kolor butów i spodni zastąpiłam tak, aby bardziej pasowały do sweterka.
Look mi się podoba, ale czekam na wasze opinie.

Cena: 2300 sc
Rzeczy vip: buty
Tutaj zrobiłam taki trochę zestaw jak na rozpoczęcie roku:')
                                           Moja wersja:
.
Moim zdaniem czysty materiał bluzki bez wzorków wygląda o wiele lepiej. Zmieniłam też barwy włosów i spódniczki, która wyglądała na "spraną". Czarne włosy dopełniają zestaw i dobrze się komponują z resztą.

Cena:2650 sc
Rzeczy vip : buty, bluzka z spodniami na szelkach
Tak naprawdę cały look powinien kosztować mniej, ale ze względu na plecak, którego tu nawet nie widać kosztuje o 350 sc więcej (chyba tyle), Ten zestaw jest już bardziej typowy, normalny na co dzień do szkoły. Nie zmieniałam nic, chociaż chciałam zmienić kolor plecaka. Stwierdziłam, że po co skoro i tak go nie widać ;-;
Wydaje mi się, że całość wygląda okej, ale i tak jak na razie jestem fanką tej pierwszej stylizacji "na kujona" 
Kolejna grzeczna stylizacja, ale tym razem na chłopaku!
Muszę przyznać, że nie przepadam za tym jak wylosuję chłopaka, bo nie mogę podać ceny, ani mojej wersji. No cóż. Radźmy sobie z tym co mamy, a ja może kiedyś założę konto chłopaka do takich rzeczy, bo to już denerwujące :P 
Pewnie mając możliwość zmienienia czegoś i tak bym tego nie zrobiła. Kolorystycznie wszystko ze sobą współgra, a okulary dodają takiego "grzecznego charakteru". 
Wylosowałam Zuzię! 
Cena :1900 sc
Rzeczy vip: buty
Zestaw wyjątkowo tani, ale ma tylko 4 elementy więc nic dziwnego. Ten look tak jak 3 jest taki zwykły, dlatego postanowiłam "pobawić się" barwami, aby wyglądał nieco bardziej na galowy.
No teraz przypomina bardziej szkolny strój niż z poprzednimi barwami.
Czekam na wasze opinie, który zestaw się podoba i najbardziej przypomina taki szkolny.
Mi osobiście przypadł do gustu pierwszy look takiego nerda i jestem nim zauroczona ♥

Posty pewnie będą się pojawiać jakoś w tygodniu, a ja będę je pisała na zapas w weekendy, dlatego nie zawsze mogą być "na czasie" haha no musicie mi to wybaczyć.

Do następnego ♥
                                (logo robiłam sama, czasami mogę komuś zrobić jak ktoś poprosi, 
ale to rzadko i jak mi się nudzi) 

4 komentarze:

  1. Pierwsza? Taak! ^^
    Suuper post.. Mi też podoba się najbardziej look (jak ty go nazwałaś XD) "Na Kujona." Ładny.. Tylko zmieniłabym kolor stylizacji na taki Lekko-Niebieski (XDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zostawiłam taki ze względu na właśnie kolory jak dla takiej szarej myszki, która nie chce się wyróżniać z tłumu:) Dziękuje za komentarz! ♥

      Usuń
    2. Ładne looki, ale najbardziej podoba mi się.. Pierwszy ^^ Czrkam aż mnie wylosujesz xd

      ~HanJaa HanQuu
      'Oliwia:)506
      #HAN

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.