♥Tydzień unikatów 2015 ♥

Cześć, tu Asia.
Strasznie się cieszę, pisząc tą notkę! Zaraz dojdziemy powoli z jakiego powodu, ale chcę napisać wszystko od początku.
Tutaj część, w której będę trochę przynudzać. Możecie to ominąć:)
Jak zauważyliście aktywność na blogu nieco spadła, ale jest to zapewne spowodowane szkołą i mnóstwem nowych obowiązków. W moim przypadku tak jest, niestety.
Nowa szkoła, nowe otoczenie, nowe twarze i ogrom rzeczy do zrobienia! Nie jestem z tego powodu ani trochę zadowolona. Czemu?
Eh...nienawidzę zmian, naprawdę ich nienawidzę. Jeszcze bardziej nie lubię poznawać nowych ludzi (to może trochę dziwne, ale cóż..)
Nowe sytuacje i doświadczenia..po prostu mnie męczą. Co prawda już zdążyłam się z tym wszystkim oswoić, ale nadal nie potrafię wszystkiego sobie zaplanować tak, aby na wszystko mieć czas.
Dodam, że mój tydzień wygląda okropnie. Codziennie wstaję o 5:30, potem szkoła, jakoś o 17 jestem już w domu, więc jedyne co zdążę zrobić to przygotować się na następny dzień. W ogóle się nie wysypiam, więc nawet w weekend korzystam i leniuchuję zamiast zrobić coś pożytecznego.
Napisałam już trochę linijek o czymś, co was nie interesuję, ale chciałam tylko wyjaśnić moją nieobecność. Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie przepraszam i obiecuję poprawę ;-;
Takim oto sposobem, dzisiaj zrobiłam sobie dzień wolny od szkoły. Przynajmniej mam czas na zrobienie czegoś na co mam ochotę:) Tak, chodzi o blogowanie i inne moje hobby, które zaniedbywałam od początku września.
Koniec przynudzania.

Możecie sobie wyobrazić jakie było moje zdziwienie (i podekscytowanie!) kiedy weszłam dzisiaj na MSP i zobaczyłam to:

Po przeczytaniu tego statusu Pixi Star, już nie mogę się doczekać przyszłego tygodnia!
Moja radość jest jeszcze większa z tego powodu, że będzie to mój pierwszy tydzień unikatów.
Podejrzewałam, że Zac Sky także coś napisał, więc sprawdziłam i miałam rację.
Pojawiła się też informacja o unikatach w zakładce Nowości. Nie wiedziałam jak mogę wam to pokazać, więc zrobiłam gif:)


Oprócz tego na forum jest mnóstwo tematów o nadchodzącym wydarzeniu. Jedni są z tego powodu zadowoleni, a inni wręcz przeciwnie. Myślę, że więcej jest tych ucieszonych z tego powodu:)
Ja się cieszę bardzo i nie mogę się doczekać. Już oszczędzam pieniądze jak radzi Zac, a w następnym tygodniu pewnie specjalne kupię pakiet VIP specjalnie! 
Przeczytaliście notkę i nie macie pojęcia co to unikaty? Spokojnie, też nie zdawałam sobie sprawy przez jakiś czas( nawet nie wiedziałam, że mam ich trochę w szafie!) 
Jeśli chcecie sprawdzić czy macie już jakiś unikat, polecam zajrzeć do notki Lady Lexy:)
<KLIK>
No to chyba na tyle już. Piszcie w komentarzach co wy uważacie o takim tygodniu i czy przeżyliście
już taki, czy tak jak ja - będzie to wasz "pierwszy raz"
Do następnego! :*

logo robiłam sama
(jeśli ktoś też by chciał logo, może pisać na maila akcibzreiw@gmail.com)

7 komentarzy:

  1. Ja też to zauważyłam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikomu to nie umknęło uwadze, bo taka informacja to szybko dociera do wszystkich:)

      Usuń
  2. Anonimowy17/9/15 20:22

    Super post xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo miło mi czytać takie komentarze ♥

      Usuń
  3. Także będzie to mój pierwszy rydzień uni

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.