Unikaty w Niemieckim Design Studio ! +Informacja

Więc to ja, ponownie ;)
Teraz Wam przedstawię...
Unikaty w Design Studio !
Jak to możliwe ? Nie wiem. Próbowałam zrobić, ale nic z tego.
Co można tam znaleźć?
-Spódniczkę,
-Włosy,
-Sukienkę,
-Buty,
-Naszyjnik,
-Tatuaże,
-Papierosy
Tak, PAPIEROSY. Serio, moja mina ? O_O
Nie mogłam uwierzyć... To pewnie jakiś błąd, czy jakiś trick, bo nie da się zrobić.
Zdjęcia:









 *Jeśli kopiujesz zdjęcia, napisz skąd je masz*

 Na prawdę, to jest mega dziwne. Ciekawe, czy u nas też może będzie coś takiego..? ^^
Na dzisiaj to chyba tyle.

 Ogłoszenie/Informacja !
Posty z mojej strony będą często, może nawet tak jak dziś, czyli parę w jeden dzień. Ale nie obiecuję.
I pytanie: Wolicie, gdy parę tematów jest w jednej notce, czy gdy inny temat będzie w innej notce ? Myślę, że raczej lepiej będzie każdy temat pisać w innej notce. Ale czekam na Wasze zdanie <3

Pozdrawiam <3
Lady Lexy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.