Będą nowe zmiany na Polskim MSP ?

Hej !
Dzisiaj miałam napisać o gwiazdach z różnych państw, ale gdy zrobiłam konto na Duńskim MSP zobaczyłam coś dziwnego.
Mianowicie, gdy zbieramy prezenty ląduje to do skarbonki (świnki) przy naszej moviestar, wygląda to tak:


A gdy już otwieramy prezenty, tak:

Gdy klikniemy na świnkę widać to:



Z tego co rozumiem (nie umiem Duńskiego, ale oks) to chodzi tu o to, że jak jest się VIP'em to można zebrać ten bonus.
Znalazłam też temat na Forum, ale nie wiem o co w nim chodzi i czy w ogóle ma coś z tą skarbonką wspólnego. Moja przyjaciółka mieszka w Danii i może mi to przetłumaczy. Wtedy dam Wam po polsku to.
Obrazek po Duńsku:
Jeśli ktoś umie Duński to może chciałby przetłumaczyć ? Oczywiście nagroda będzie :)

I jeszcze coś:
Zamiast prezentów przy postaci są one w Mieście, jeśli mogą to tak nazwać:

Dzisiaj dam jeszcze jeden post. (lub więcej ^^)

Paa <3
Lady Lexy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.