Najpopularniejsze Kolory Włosów na MSP

Hej !
Piswzę tego posta o godzinie 6:20 (o Jezu, już ?!) i chyba Go teraz nie skończę..
Dobra, mam mało czasu, więc GO.

Blond to kolor bardzo popularny. Uwielbiam Go ♥ Jak kiedyś nie wiedziałam gdzie jest blond to miałam żółte włosy... :D
Gdzie jest blond ?


Moim drugim najbardziej ulubionym kolorem (zaraz po kolorowych) jest ciemny blond. Do wszystkiego pasuje! Dodatkowo, ja mam taki kolor włosów ^^
Gdzie jest ciemny blond?

Następny kolor to czarny. Chyba przez wszystkich uwielbiany! Nie wiem, czy jest potrzeba pokazywania tego koloru, ale...
Gdzie jest czarny ?

Niektóre MovieStar mają też czerwone włosy. Lubię je, aczkolwiek nie mam kiedy ich użyć... Chyba trzeba będzie zrobić nowy Look ^^
Gdzie jest czerwony?
Są dwa kolory: jaśniejszy(ten po lewej) i ciemniejszy(ten po prawej)

Inny kolor to też brązowy. Nigdy go nie użyłam, i nie użyje, bo mi się nie podoba..
Gdzie jest brązowy?

Ładnym kolorem włosów jest też rudy. Też go nie używam, ale lubię.
Gdzie jest rudy?
Nie wiem dokładnie, który to rudy, więc dałam Wam parę propozycji.. ;D


I zbliżamy się do końca.
Naszym ostatnim kolorem jest...
KOLOROWE WŁOSY! 
Uwielbiam kolorowe włosy ! Marzę o jakimś innym kolorze włosów...♥
Gdzie możemy znaleźć wszystkie kolory?
WSZĘDZIE ! ♥


I tu już kończymy naszą notkę.
Zdążyłam wszystko napisać, yeaa <33
Pozdrawiam <3
Lady Lexy

3 komentarze:

  1. ja szukałam tylko brązowego dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci za znalezienie mego koloru

    OdpowiedzUsuń
  3. XD też kiedyś miałam żółte włosy B)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.